Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Dębno: Modernizacja ul.Słowackiego-PT.
Numer ogłoszenia: 108006 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, fax 095 7602030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.debno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul.Słowackiego-PT..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac projektowych dotyczących przebudowy ul.Słowackiego (od ul.Kostrzyńskiej do ul.Baczewskiego) o długości ok.950 m, na całej szerokości pasa drogowego wraz zastępstwem inwestorskim obejmującym uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem i decyzji o pozwoleniu na budowę. Szczegółowy zakres prac projektowych i zastępstwa inwestorskiego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp a także spełniają warunki dodatkowe (minimalne): 1) Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi projektowymi branży drogowej bez ograniczeń oraz z aktualnym wpisem do rejestru odpowiedniej Izby Inżynierów. 2) Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi projektowymi branży sanitarnej bez ograniczeń oraz z aktualnym wpisem do rejestru odpowiedniej Izby Inżynierów. 3) Doświadczenie - wykonanie dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3 latach dla poszczególnych sieci i dróg stanowiących przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków metodą spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Charakterystykę firmy wg załącznika nr 3 do siwz, ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z następującymi dokumentami: a) potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane; b) aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów; c) oświadczeniem każdego z nich o gotowości podjęcia obowiązków z zakresu niniejszego zadania w przypadku wygrania przetargu i podpisania umowy na wykonanie robót. 3. Wykaz wg załącznika nr 4 do siwz, w którym należy podać wykonane prace projektowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą również potwierdzać datę realizacji prac, ich wartość oraz miejsce wykonania). 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 31..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





