eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Budowa chodnika przy głównej drodze w miejscowości Sąspów - ETAP 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Jerzmanowice-Przeginia: Budowa chodnika przy głównej drodze w miejscowości Sąspów - ETAP 2
Numer ogłoszenia: 107944 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy głównej drodze w miejscowości Sąspów - ETAP 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane na terenie Gminy Jerzmanowice - Przeginia pn.Budowa chodnika przy głównej drodze w miejscowości Sąspów - ETAP 2. II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Chodnik 1.1 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1.1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym - 0,27 km 1.2 Zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny 1.2.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15cm - 123,40m2 1.2.2 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku sam. samowył. do 1 km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,60 m3, grunt kategorii I-III, spycharka 74 kW, samochód 5-10 t - wraz z opłatą za składowanie - 4,60 m3 1.2.3 Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10 t - wraz z opłatą za składowanie (krotność 9) - 4,60 m3 1.3 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża 1.3.1 Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, głębokość 20cm, kategoria gruntu II-VI, spycharka + walec wibracyjny (75%) - 185,10m2 1.3.2 Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, ręcznie, głębokość 20 cm, kategoria gruntu III-IV (25%) - 61,70m2 1.3.3 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny (75%) - 290,17m2 1.3.4 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu V-VI (25%) - 96,72 m2 1.3.5 Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku sam. samowył. do 1km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,60 m3, grunt kategorii I-III, spycharka 74 kW, samochód 5-10 t - wraz z opłatą za składowanie - 49,40m3 1.3.6 Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10 t - wraz z opłatą za składowanie (krotność 9) - 49,40m3 1.4 Wykonanie nasypów 1.4.1 Roboty załadunkowe koparkami podsiębiernymi z transportem sam. samowył. do 1 km, materiału uprzednio zmagazynowanego w hałdach, koparka 0,60 m3, spycharka 55 kW, samochód 5-10 t (z kosztami zakupu materiału) - 88,50m3 1.4.2 Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10 t (krotność 9) - 88,50m3 1.4.3 Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami gąsienicowymi, wysokość do 3,0 m, grunt kategorii I-II, moc 100KM - 88,50m3 1.5 Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 1.5.1 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm - 386,90 m2 1.6 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej 1.6.1 Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka szara - 364,50 m2 1.6.2 Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, kostka kolorowa - 22,40 m2 1.7 Betonowe obrzeża 1.7.1 Obrzeża betonowe, 30x8 cm, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 276,00 m 1.7.2. Ławy pod obrzeża, betonowa zwykła 0,03 m3/mb - 8,28 m3 1.8 Krawężniki betonowe 1.8.1 Krawężniki betonowe bez ław, wystające 15x30 cm, podsypka cementowo-piaskowa - 276,00 m 1.8.2 Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem - 0,07 m3/mb - 19,32 m3 1.9 Humusowanie 1.9.1 Humusowanie i obsianie skarp, humus grubości 5 cm (10 cm) z odzysku wraz z Przemieszczeniem (krotność 2) - 92,60 m2 1.9.2 Humusowanie i obsianie skarp, humus grubości 5 cm (10 cm) (krotność 2) - 56,40 m2 2 Odwodnienie 2.1 Roboty ziemne 2.1.1 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, koparka 0,40 m3, kategoria gruntu III-IV - wraz z opłatą za składowanie - 17,00 m3 2.1.2 Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10 t - wraz z opłatą za składowanie (krotność 9) - 17,00 m3 2.2 Ścieki z prefarbykowanych elementów betonowych 2.2.1 Ścieki z elementów betonowych, podsypka cementowo-piaskowa, prefabrykat o grubości 15cm - 99,90 m 2.2.2 Ławy pod korytka, betonowa zwykła - 0,1 m3/mb - 9,99 m3 2.3 Umacnianie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 2.3.1 Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu /Krata/, 90x60x10 cm, z użyciem kołków drewnianych - 179,80 m2 2.3.2 Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu /Krata/, 90x60x10 cm, transport technologiczny - 179,80 m2 2.3.3 Obudowy wylotów sączków podłużnych i kolektorów, kolektor Fi 50 cm, wyloty z betonu - 6,00 szt 2.3.4 Obudowy wylotów sączków podłużnych i kolektorów, kolektor Fi 40 cm(20 cm), wyloty z betonu (krotność 0,5) - 3,00 szt 2.4 Kanalizacja opadowa 2.4.1 Cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5cm (10 cm) ( krotność 2) - 9,00 m 2.4.2 Rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 4 cm (10 cm), mechanicznie (krotność 2,5) 3,40 m2 2.4.3 Rozebranie podbudowy, z kruszywa, grubość 15 cm(40 cm), mechanicznie (krotność 2,67) - 3,40 m2 2.4.4 Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi 200 mm - 9,80 m 2.4.5 Osadnik zawiesiny 3x1200 z włazem żeliwnym i płytą odciążającą - 3,00 szt 2.4.6 Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek - 4,10 m3 2.4.7 Podstawa studni betonowa i z kruszywa - 1,00 m3 2.4.8 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką samochodów samowyładowczych, przy obsłudze 3 samochodów na zmianę - wraz z opłatą za składowanie - 10,90 m3 2.4.9 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - wraz z opłatą za składowanie -10,90 m3 2.4.10 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty 1km ponad 1km transportu - wraz z opłatą za składowanie (krotność 9) - 10,90 m3 2.4.11 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm (20 cm) (krotność 1,33) - 3,40 m2 2.4.12 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 20 cm (25 cm) ( krotność 1,25) - 3,40 m2 2.4.13 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 6 cm (7 cm), masa grysowa, samochód 5-10 t ( krotność 1,17) - 3,40 m2 2.4.14 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, samochód 5-10 t - 3,40 m2 3 UMOCNIENIE ROWU FASZYNĄ I DARNINĄ 3.1.1 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, koparka 0,40 m3, kategoria gruntu III-IV - wraz z opłatą za składowanie - 12,90 m3 3.1.2 Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód 5-10 t - wraz z opłatą za składowanie (krotność 9) - 12,90 m3 3.2 Umacnianie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 3.2.1 Umocnienie dna rowu i skarpy płotkiem faszynowym i darnią - 64,80 m Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. III. Wykonawca zorganizuje własnym kosztem i staraniem zaplecze magazynowo-socjalne budowy, doprowadzi energię elektryczną i wodę, oraz zainstalowanie oddzielnych przyrządów pomiarowych (liczników). IV. Wykonawca dokona wszelkich dodatkowych uzgodnień wymaganych na etapie wykonawstwa robót i poniesie wszelkie koszty z tym związane. V. Wykonawca wykona własnym kosztem i w swoim zakresie ponadto: - w miarę potrzeby projekty organizacji robót i ruchu; - w miarę potrzeby odwodnienie i zabezpieczenie wykopów /terenu/ na czas wykonywania robót; - inne roboty konieczne do wykonania zamówienia. - w miarę potrzeby technologiczne drogi dojazdowe do miejsc prowadzenia robót; VI. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót i przekazać go Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru. VII. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z odwozem, składowaniem, oraz ewentualną utylizacją. VIII. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. IX. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres, co najmniej 36 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.24.35.10 - Budowa nasypów 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM: 3.000,00 złotych Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 złotych Słownie: trzy tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone charakterem do niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimalnej 200.000,00 złotych brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto każda) - z podaniem rodzaju, zakresu i wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował: koparko-ładowarka - szt.1, samochód samowyładowczy - szt. 1, - należy wypełnić Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą wykonawcze uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (dopuszcza się w ograniczonym zakresie) oraz jedną osobą uprawnioną do kierowania ruchem drogowym (nie należy łączyć tych funkcji przez jedną osobę) - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagana gwarantowana suma odszkodowania wynikająca z ww. dokumentów powinna być nie mniejsza niż 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zawierać: - oznaczenie mocodawcy - oznaczenie pełnomocnika, - podpisy osób uprawnionych do udzielenia pełnomocnictwa, - zakres pełnomocnictwa - datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ z podaniem cen jednostkowych, oraz wartości ich sumy brutto. Niniejszy Kosztorys ofertowy, należy potraktować wyłącznie jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do zbadania równoważności zastosowanych materiałów, jak również obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ewentualnego przerwania robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje ewentualne zmiany treści niniejszej umowy, które mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażone w formie pisemnego aneksu: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć w tym dotyczące niesprzyjających warunków atmosferycznych, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, b) siłę wyższą (działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej) lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; c) wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Zamawiający wydłuży termin o czas niezbędny do ich wykonania jeżeli na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie określonego w umowie terminu na roboty podstawowe. d) w przypadku konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej e) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, f) we wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych. 3) Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 4) Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia robót zamiennych. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 6) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w siwz dla danego specjalisty. 7) Zamawiający dopuszcza zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 7 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4)opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 3. Zmiany o których mowa powyżej, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenia kosztu wykonywania robót lub kosztu eksploatacji(użytkowania) obiektu 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia , utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 9) siła wyższa 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 119, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie: /Odnowa i rozwój wsi/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.