eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceProjekt Śląskiej Karty Usług Publicznych, której głównym elementem jest Elektroniczny System Wspomagania Zarządzania Transportem Publicznym w Aglomeracji Katowickiej (ŚKUP)



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Katowice: Projekt Śląskiej Karty Usług Publicznych, której głównym elementem jest Elektroniczny System Wspomagania Zarządzania Transportem Publicznym w Aglomeracji Katowickiej (ŚKUP)
Numer ogłoszenia: 107930 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519699, fax (032) 251 92 90, 2519745.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt Śląskiej Karty Usług Publicznych, której głównym elementem jest Elektroniczny System Wspomagania Zarządzania Transportem Publicznym w Aglomeracji Katowickiej (ŚKUP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, w wymienionych dalej etapach, projektu technicznego (dokumentacji projektowej) wraz z kosztorysem Śląskiej Karty Usług Publicznych (dalej nazywanej w skrócie ŚKUP), której głównym elementem jest Elektroniczny System Wspomagania Zarządzania Transportem Publicznym w Aglomeracji Katowickiej (dalej nazywany w skrócie ESWZTP) oraz studium wykonalności i sporządzenie wniosku koniecznego do wystąpienia o środki unijne z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2007-2013, a także przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na realizację i wdrożenie ŚKUP wraz z ESWZTP. Wykonawca powinien przygotować także harmonogram i opis wdrażania ŚKUP i ESWZTP, w tym uruchomienia wersji testowej, uwzględniając warunki organizacyjno-prawne Zamawiającego, Województwa Śląskiego, innych jednostek samorządowych oraz warunki techniczno-organizacyjne przewoźników związanych z Zamawiającym i Województwem Śląskim, zwłaszcza umowami zawartymi na czas określony. W przypadku ESWZTP powinny być uwzględnione etapy eliminacji biletu papierowego (przy zapewnieniu dostępności biletów jednorazowych dla okazjonalnych pasażerów), zaprojektowanie sieci dystrybucji kart, punktów doładowania kart, personalizacji i Punktów Obsługi Pasażera kodujących ulgi i karty bezpłatnego przejazdu oraz powinny zostać określone zasady formalnoprawne dostosowania pojazdów przewoźnika do współpracy z Systemem. Należy rozwiązać problem ewentualnej kaucji za kartę oraz zawrzeć założenia kampanii informacyjno-reklamowej wspomagającej wdrażanie ESWZTP oraz ŚKUP. ŚKUP powinna realizować następujące funkcje: karta identyfikacyjna mieszkańca, karta parkingowa, karta dostępowa usług publicznych, karta płatnicza danin publicznych oraz umożliwiać w przyszłości wdrożenie podpisu elektronicznego niekwalifikowanego i kwalifikowanego oraz funkcji karty bankomatowej. Wykonawcy przekazuje się Koncepcję techniczno-funkcjonalną Śląskiej Karty Usług Publicznych, opracowaną na zlecenie Śląskiego Związku Gmin i Powiatów, która stanowi materiał informacyjny do wykorzystania. Natomiast Elektroniczny System Wspomagania Zarządzania Transportem Publicznym w Aglomeracji Katowickiej w ramach ŚKUP powinien obejmować następujące podsystemy KZK GOP oraz pociągów PKP PR realizujących zadania przewozowe na zlecenie Województwa Śląskiego: - identyfikację potoków pasażerskich, m.in. w celu określenia liczby pasażerów podróżujących pomiędzy poszczególnymi przystankami; - pobieranie opłat za przejazd (bilet elektroniczny); - lokalizację i kontrolę pojazdów realizujących zadania przewozowe na zlecenie Zamawiającego, w tym m.in. z funkcją automatycznego wychwytywania odchyleń od rozkładów jazdy; - dynamiczną informację przystankową o ewentualnych odchyleniach w realizacji rozkładu jazdy oraz informację wewnątrzpojazdową. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: opis funkcjonowania podsystemów oraz szczegółowych zasad współpracy między podsystemami, charakterystykę i kompletną specyfikację wszystkich elementów podsystemów, opis zabezpieczeń podsystemów zapewniających podstawowe bezpieczeństwo funkcjonowania, w szczególności opis zabezpieczenia przed podrabianiem, przerabianiem kart i uszczupleniem przychodów w podsystemie poboru opłat, opis zabezpieczeń przed celowym niszczeniem lub uszkodzeniem elementów podsystemów pracujących bez dozoru. W zakresie teleinformatycznym dokumentacja projektowa powinna zawierać także specyfikację formatów danych oraz protokołów komunikacyjnych i szyfrujących, a także szczegółowo opisane struktury dokumentów elektronicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy.
    1. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że:
    - W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania zaprojektował (wykonał dokumentację techniczną) lub zaprojektował i wdrożył przynajmniej dwa projekty, których elementem było wprowadzenie systemu pobierania opłat za usługi publiczne lub w transporcie publicznym przy wykorzystaniu karty elektronicznej, dla miasta lub zespołu miast liczącego przynajmniej 100 tysięcy mieszkańców z tym, że liczba wydanych kart musi wynosić przynajmniej 10 tysięcy sztuk;
    - w roku obrotowym 2005 lub 2006 (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) uzyskał przychód w wysokości co najmniej 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
    2. Wykonawca musi również wykazać, że dysponuje zespołem w którym:
    - przynajmniej jedna osoba z wyższym wykształceniem posiada minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami projektowymi;
    - co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie wyższe prawnicze, lub w wykonaniu opracowania uczestniczy kancelaria prawna;
    - minimum jedna osoba posiada wyższe wykształcenie inżynierskie z doświadczeniem w projektowaniu organizacji i zarządzania systemami transportu publicznego lub karty miejskiej obejmującej swoim zakresem również transport publiczny (konieczne wykazanie uczestnictwa w minimum 2 projektach);
    - co najmniej jedna osoba posiada wyższe wykształcenie inżynierskie z doświadczeniem w projektowaniu systemów informatycznych, zbierających dane z mobilnych źródeł (konieczne wykazanie uczestnictwa w minimum 2 projektach);
    - minimum jedna osoba posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne i współuczestniczyła w przygotowaniu studium wykonalności do wniosku o środki unijne dla projektów z zakresu transportu publicznego, gdzie całkowita wartość projektu wyniosła przynajmniej 5 milionów złotych;
    - przynajmniej jeden członek zespołu posiada wyższe wykształcenie w zakresie informatyki lub elektroniki z doświadczeniem w projektowaniu systemów z kartami elektronicznymi (konieczne wykazanie uczestnictwa w minimum 2 projektach);
    - minimum jeden członek zespołu z wykształceniem wyższym inżynierskim posiada doświadczenie w wyposażaniu i obsłudze elektroniki pojazdowej (autobus, tramwaj, pociąg) - konieczne wykazanie uczestnictwa w minimum dwóch projektach tego typu.
    Zamawiający nie wymaga, aby kwalifikacje poszczególnych osób były rozłączne, tzn. Wykonawca może wskazać osoby spełniające więcej niż jeden powyższy warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4)-8) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    7. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz zaprojektowanych lub wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch projektów, których elementem było wprowadzenie systemu pobierania opłat za usługi publiczne lub w transporcie miejskim przy wykorzystaniu karty elektronicznej dla miasta lub zespołu miast liczącego przynajmniej 100 tysięcy mieszkańców i przynajmniej 10 tysiącach wydanych kart - na potwierdzenie warunku zawartego w pkt 7.1. SIWZ - wraz z podaniem Zleceniodawcy przedmiotu oraz dat wykonania (Załącznik nr 6 do SIWZ).
    8. Dokumenty wystawione przez zleceniodawców projektów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ, potwierdzające, że wykonane one zostały należycie.
    9. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunku zawartego w punkcie 7.2 SIWZ (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jako posiadanie kwalifikacji rozumie się m.in.: uczestnictwo jako członek zespołu w wykonywaniu projektów, o których mowa w pkt. 7.2. Wymaga się podania informacji o zakresie projektu oraz wskazania zakresu prac, w których dany uczestnik zespołu wykonywał.
    10. Zatwierdzone sprawozdanie finansowe za rok 2005 lub 2006 albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające wysokość obrotów oraz zobowiązań i należności za ten okres potwierdzające uzyskany przychód w wysokości co najmniej 500.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Wstępna koncepca Śląskiej Karty Usług Publicznych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba KZK GOP, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31, XXII piętro, pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba KZK GOP, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31, XXII piętro, pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.