eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › wzmocnienie mostu drogowego w Olenicy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10792

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wolsztyn: wzmocnienie mostu drogowego w Olenicy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Wolsztyński, do kontaktów: Hibner, ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3845643, fax 068 3843538. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiatwolsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie mostu drogowego w Olenicy 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olejnica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzmocnienie ustroju nośnego mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 21112 w miejscowości Olenica. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 15.03.2007; lub data zakończenia: 14.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniający warunki: - określone w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami), - którzy udzielą co najmniej 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane, - którzy potwierdzą wniesienie przed upływem terminu składania ofert wymagane wadium, - którzy zaakceptują 30-dniowy termin płatności za dostarczone faktury, przy czym wystawienie ostatniej faktury musi nastąpić w terminie umożliwiającym zamawiającemu zapłatę do dnia 21.09.2007 r., - którzy wykonali z należytą starannością co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 300 000 zł, obejmującą swoim zakresem wybudowanie mostu drogowego lub wzmocnienie ustroju nośnego mostu drogowego, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - posiadający polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie wykonania i rozliczenia zamówienia, tj. do dnia 21 września 2007 r. lub dłużej, - którzy nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium "spełnia - nie spełnia". Oferta spełniająca dany warunek (poparty odpowiednim dokumentem/ otrzyma ocenę "spełnia", natomiast oferta nie spełniająca danego warunku otrzyma ocenę "nie spełnia" i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 ww. ustawy. Ofera zostanie unieważniona w przypadku określonych w art. 93 ust. 1 ww. ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) formularz oferty (zał. nr 1), zawierający spełnienie warunków co najmniej 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz 30-dniowego terminu płatności za dostarczane faktury, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 5) zaparafowany projekt umowy (zał. nr 3), 6) dowód wniesienia wymaganego wadium. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane; 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (należy załączyć uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Budowlanej); 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, obejmującej swoim zakresem wybudowanie mostu drogowego lub wzmocnienie ustroju nośnego mostu drogowego), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. Pod pojęciem "dokumentów potwierdzających" zamawiający rozumie tzw. referencje wystawiane przez zamawiających po całkowitym wykonaniu zamówień. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie wykonania i rozliczenia zamówienia, tj. do dnia 21 września 2007 r. lub dłużej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty - 90%, 2. Gwarancja - 10%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: strona internetowa Powiatu Wolsztyńskiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wolsztynie, pocztą. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwolsztynski.pl Opłata: 20; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Starostwa Powiatowego w Wolsztynie lub za zaliczeniem pocztowym, specyfikacja umieszczona na stronie interentowej jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 09:30, Starostwo Powiatowe w Wolsztynie - salka sesyjna - I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak. Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006. Projekt nr Z/2.30/III/3.1/4.11/06 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.