eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębówModernizacja budynku remizy OSP w Grębowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Grębów: Modernizacja budynku remizy OSP w Grębowie
Numer ogłoszenia: 107901 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112715, fax 015 8112871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku remizy OSP w Grębowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynku remizy OSP w Grębowie - roboty rozbiórkowe i remontowo budowlane ; - nadbudowa wieży; - dach; - remont elewacji; - wymiana stolarki; - roboty zewnętrzne nawierzchnie z kostki betonowej; - ogrodzenie; - wewnętrzna instalacja wod-kan oraz c.o.; - instalacja gazowa; - wewnętrzna instalacja elektryczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: a)Zamawiający wymaga wniesienia wadium. b) ustala się kwotę wadium w wysokości 10 000,00 zł. c) wadium wnosi się na zasadach opisanych w art.45 ust.6 ustawy Pzp d) wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto nr : 38 9407 0000 2001 0000 0114 0017 w Banku Spółdzielczym w Grębowie. e) w razie wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium powinna znaleźć się na wyżej podanym koncie Urzędu Gminy Grębów w terminie składania ofert tj. do 12.06.2008 r. godz. 9.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie konstrukcji budowlanych; - dysponują 1 osobą w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznej i instalacji c.o. ; - wskazane w ofercie osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane osoby uprawnienia: - decyzję o stwierdzeniu przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie dla osób wskazanych w ofercie, - ważne zaświadczenie o przynależności osób wymienionych w wykazie do właściwej izby inżynierów budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grebów pok nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grebów pok nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.