eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zabezpieczenie muru-skarpy ul. Zakątna 9/ul. Bernardyńska 16.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Tarnów: Zabezpieczenie muru-skarpy ul. Zakątna 9/ul. Bernardyńska 16.
Numer ogłoszenia: 107845 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, fax 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie muru-skarpy ul. Zakątna 9/ul. Bernardyńska 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie skarpy o wysokości ok. 6,0 m przez wykonanie przestrzennego masywnego muru oporowego w istniejących warunkach terenowych, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. Mur obejmuje konstrukcją całą przestrzeń skarpy, a stateczność uzyskuje dzięki ciężarom ścian oporowych żelbetowych oraz mas ziemi, gruzu i żwiru zgromadzonego na nim. Zaprojektowana konstrukcja, składa się z dwóch ścian pionowych biegnących w kierunku wschód - zachód (długości ok. 15,7m) i czterech ścian pionowych w kierunku północ - południe (długości ok. 6,30m) połączonych płytą poziomą. W zakres prac wchodzi także zabezpieczenie muru ceglanego od strony wschodniej tj. częściowe jego rozebranie (najpierw demontaż górnej niestabilnej części ok.1,2m; następnie po wykonaniu ścian oporowych demontaż do wysokości wykonanego zabezpieczenia tj. ok 3,0m). Wykonanie pełnego zakresu robót, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną wraz z tyczeniem geodezyjnym i inwentaryzacją powykonawczą. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2. SIWZ. 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy, - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. dwie roboty budowlane , o wartości robót równej lub większej od 150 000 zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują: kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, lub kierownik robót, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego , o wartości robót równej lub większej od 150 000 zł każda. Osoba ta musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI .1, 3, 4 i 5 SIWZ. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu -pkt.VI .1 i 6 SIWZ. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI . 1 - 7 SIWZ. 4 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat ( liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. dwa zmówienia w zakresie wymaganym punktem IV.3.2.a SIWZ, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Do wyżej wymienionych uprawnień należy dołączyć aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.2.b SIWZ). 5. wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 6). 6. polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. dowód wpłaty lub wniesienia wadium. 8. uwagi: 8.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VI. 2 składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. NR 87, poz. 605). 8.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI. 2 - 6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Natomiast wadium zgodnie z pkt.X.2 i 3 SIWZ. 8.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. a) Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie. b) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 8.5. Wykonawcy występujący wspólnie w formie konsorcjum składają jedną ofertę, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt. VI.1 i VI.2 składa każdy z Wykonawców. a) Oświadczenie(a), o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinny być złożone z uwzględnieniem treści art. 23 ust. 3 Pzp i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania ( wg wzoru z zał. Nr 2 ). b) Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez konsorcjum, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek samodzielnie. c) Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uznany zostanie za spełniony przez konsorcjum, w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek, bądź warunek ten zostanie spełniony łącznie. d) Do oferty konsorcjum załączy dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul.Nowa 4, pok.328..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul.Nowa 4, parter sala 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.