eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Brodnica: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014
Numer ogłoszenia: 107816 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Brodnica w latach 2009-2014. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Miasta Brodnica przez okres 60 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Miejskiego w Brodnicy oraz niżej wymienionych jednostek i zakładów budżetowych: - Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. 3 Maja 2 w Brodnicy, - Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Kolejowa 62 w Brodnicy, - Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Nowa 34 w Brodnicy, - Gimnazjum Nr 1, ul. Wiejska 6 w Brodnicy, - Zespół Szkół Nr 1, ul. Matejki 5 w Brodnicy, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ustronie 2b w Brodnicy, - Poradnia Rodzinna, ul. św. Jakuba 22 w Brodnicy, - Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Królowej Jadwigi 1 w Brodnicy, - Przedszkole Publiczne Nr 6, ul. Batalionów Chłopskich 28 w Brodnicy, - Przedszkole Publiczne Nr 8, ul. Zielona 3 w Brodnicy, - Przedszkole Publiczne Nr 9, ul. Wyspiańskiego 12A w Brodnicy, w tym w szczególności: a. rachunków bieżących Gminy Miasta Brodnica - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, b. rachunków pomocniczych Gminy Miasta Brodnica - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych; c. rachunków walutowych; d. możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach powinno następować co kwartał, ostatniego dnia w danym kwartale roku. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie w każdym okresie, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z bieżącego kwartału oraz współczynnika, określonego w złożonej przez Bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania w każdym kwartale Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych. e. potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez opłat i prowizji. 2.2. Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej (do czasu wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych we wszystkich jednostkach organizacyjnych ) - na następujących zasadach: a. przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, b. przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 1600 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym. 2.3. Realizację zleceń płatniczych również z wpływów bieżących. 2.4. Księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, dokonywanych przez Zamawiającego wpłat w formie zamkniętej (tzw. kopertach zamkniętych lub pakietach bezpośrednio wpłacanych w kasach Banku), stanowiących wpłaty gotówkowe przyjęte w kasach Gminy Miasta Brodnica i jednostek podległych, bez opłat i prowizji. 2.5. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Miasta Brodnica, zgodnie z dyspozycjami Gminy Miasta Brodnica jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach ( np. odsetki bankowe) na rachunki bieżące Gminy Miasta Brodnica jako jednostki samorządu terytorialnego, bez opłat i prowizji. 2.6. Przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych, bez opłat i prowizji. 2.7. Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki organizacyjne związane z budżetem Gminy Miasta Brodnica): wypłaty gotówkowe do 25.000 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia; wpłaty gotówkowe będą przyjmowane bez opłat i prowizji, z wyjątkiem wpłat gotówkowych wymagających przeliczenia (ilościowo duże, nieprzeliczone wpłaty w niskich nominałach - monety), 2.8. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego (stanowiących dochód budżetu Gminy Miasta Brodnica), bez pobierania opłat i prowizji, z wyjątkiem wpłat gotówkowych wymagających przeliczenia (ilościowo duże, nieprzeliczone wpłaty w niskich nominałach - monety), 2.9. Potwierdzanie, bez opłat i prowizji : - Urzędowi Miejskiemu w Brodnicy - jako jednostce obsługującej organ samorządu terytorialnego oraz jako jednostce budżetowej - wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i w formie papierowej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, - innym jednostkom organizacyjnym Gminy Miasta Brodnica stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej i w formie papierowej. Dla jednostek, które nie posiadają rachunków objętych systemem bankowości elektronicznej wyciągi będą sporządzane w formie papierowej. 2.10. Realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego, bez opłat i prowizji. Powinna to być przedostatnia operacja w danym dniu, przed lokowaniem środków finansowych. 2.11. Udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia - jeżeli jednostka nie wdrożyła systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji. 2.12. Zapewnienie możliwości uzyskiwania przez Skarbnika Miasta Brodnica lub osobę przez niego upoważnioną informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych wymienionych w ,Zestawieniu informacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, bez opłat. 2.13. Wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze Standarem IBAN ), bez dodatkowych opłat. 2.14. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Brodnica, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez opłat i prowizji W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: - dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, - importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych, - tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, - składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, - wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, - uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, - możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie, - realizację grup zleceń maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej, - pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny zlecenia przez każdą z osób, - generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej), - umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki, - zakładanie lokat negocjowanych, - pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu z rachunku lokaty w postaci elektronicznej ( preferowany format PDF), - przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie Skarbnikowi Miasta Brodnica dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych, - przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu; - nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, Zamawiający zastrzega możliwość zmian w wyszczególnionym aktualnym na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego wykazie jednostek. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania umowy do objęcia obsługą bankową na zasadach wynikających z warunków zamówienia również inne jednostki organizacyjne z uwzględnieniem ograniczenia obsługi do maksymalnej liczby 50 rachunków bankowych. 3. Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych (w tym również typu overnight). Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (w tym również overnight) oparte na stawce WIBID (T/N i 1M), pomniejszonej o marżę banku w wysokości .......... %, 4. Automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 50.000 zł, 5. Możliwość zaciągania przez Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do limitu określanego corocznie uchwałami Rady Miejskiej w Brodnicy (limit ustalony na rok 2009 wynosi 2,5 mln zł). Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marżę banku w wysokości .......... %, 6. Prowadzenie usług bankowości elektronicznej umożliwiającej dokonywanie operacji drogą elektroniczną oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego, 7. Prowadzenie usługi typu teleserwis (informacja telefoniczna o stanie rachunku bankowego), 8. Prowadzenie doradztwa finansowego i wydawania opinii z zakresu: - pozyskiwania środków bezzwrotnych pochodzących z funduszy Unii Europejskiej, - pozyskiwania kredytów preferencyjnych, - lokowania wolnych środków. poprzez wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Urzędu Miejskiego w Brodnicy i innych jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy, bez opłat. 9. Obsługa upoważnionych pracowników Zamawiającego i jednostek podległych w placówce Wykonawcy poza kolejnością - w zakresie załatwiania spraw związanych z obsługą bankową w dni robocze w godz. od 8.00 do 16.00. 10. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zm.). 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył parafowany projekt umowy rachunku bankowego, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia, określone w SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy 12. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego, wykonawcy mogą się zapoznać z wykonaniem budżetu miasta za rok 2008, sprawozdaniami Rb-N, Rb - Z i Rb-NDS wg stanu na 31.12.2008 r. oraz budżetem na 2009 rok w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brodnicy, pokój nr 103, w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie następujące warunki szczegółowe: 4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności - obsługi bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), 4.2. w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę podobną do usług objętych przedmiotem zamówienia; za usługę podobną zamawiający uzna usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego, której osiągnięte dochody budżetowe w jednym roku wyniosły nie mniej niż 60 000 000 złotych, 4.3. w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca posiada kapitał własny (wpłacony) nie niższy niż 1,5 krotność średnich prognozowanych dochodów budżetu miasta w latach 2009-2014 tj. 108.000.000 złotych na koniec I półrocza 2008 roku lub na koniec 2008 r. oraz posiada współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie z metodologią NBP na koniec pierwszego względnie drugiego półrocza 2008 r., nie mniejszy niż 8%. 4.4. którzy posiadają swoją placówkę (oddział, filię) na terenie miasta Brodnica, która w pełni zabezpieczy kompleksową obsługę w zakresie określonym w p. III.1 - w przypadku braku placówki (oddziału, filii) zobowiązują się w terminie 14-stu dni od daty podpisania umowy do uruchomienia własnej placówki na terenie miasta Brodnica, 4.5. którzy wykonają na rzecz Zamawiającego realizację świadczeń pomocy społecznej dla ok. 3.000 świadczeniobiorców w ciągu roku za pomocą kart płatniczych zasilanych jednorazowo (ok. 600 świadczeń) lub okresowo (ok. 2.400 świadczeń) i wykażą się przynajmniej jednym przykładem realizacji świadczeń pomocy społecznej o podobnym zakresie, 4.6. którzy mogą pełnić rolę organizatora emisji, pełnomocnika ds. płatności oraz depozytariusza dla emisji przez Zamawiającego obligacji komunalnych o zmiennej stopie procentowej. Wartość planowanej na rok 2009 emisji obligacji - 18.670.000 zł, przewidywana emisja w 5 równych seriach, wykup w latach: 2014 - 2018. Wymagane warunki dla emisji: - oprocentowanie zmienne na bazie stawki WIBOR 6M - marża odsetkowa zależna od okresu emisji danej serii, nie wyższa niż 2,5 % dla serii o najdłuższym terminie wykupu, - prowizja za obsługę emisji od kwoty emisji, nie więcej niż 0,25%. 4.7. którzy umożliwią korzystanie przez Gminę ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat, oraz, którzy nie będą pobierali: a/opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych, b/innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedłoży: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie jest okresowe lub ciągłe] co najmniej 1 (jedną) usługę z należytą starannością o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie wykonywania bankowej obsługi budżetu. Należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością, w treści których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj usług zrealizowanych przez Wykonawcę - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca posiada fundusze własne nie niższe niż 108.000.000 złotych na koniec I półrocza 2008 r. lub na koniec 2008 roku oraz posiadania współczynnika wypłacalności obliczonego zgodnie z metodologią NBP na koniec pierwszego względnie drugiego półrocza 2008r. nie mniejszy niż 8%, Wykonawca przedłoży: Sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności wg stanu na dzień 30.06.2008 r. lub na dzień 31.12.2008 roku, Oświadczenie o wysokości współczynnika wypłacalności banku wg stanu na koniec pierwszego względnie drugiego półrocza 2008 roku. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie wykonania na rzecz Zamawiającego świadczeń pomocy społecznej Wykonawca przedłoży przynajmiej jeden przykład realizacji świadczeń pomocy społecznej o podobnym zakresie. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek szczególny w zakresie pełnienia roli organizatora emisji, pełnomocnika ds. płatności oraz depozytariusza dla emisji przez Zamawiającego obligacji komunalnych o zmiennej stopie procentowej, Wykonawca przedłoży oświadczenie akceptujące warunki emisji, określone w pkt IX.4.6. SIWZ. oraz wskaże przynajmniej 2 przykłady przeprowadzenia emisji obligacji dla jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich 2 lat, w wysokości emisji nie niższej niż 20 mln zł. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach - 10
  • 3 - Oprocentowanie lokat typu overnight - 15
  • 4 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10
  • 5 - Karty płatnicze - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub na adres siedziby zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.