Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Piotrków Trybunalski: dostawa nowego samochodu ciężarowego (ciężarowo-osobowego)
dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 107788 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 645 01 00, faks 044 649 90 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego samochodu ciężarowego (ciężarowo-osobowego) dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu ciężarowego (ciężarowo-osobowego) dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim. Oznaczenie według CPV:34.10.00.00-8 - pojazdy silnikowe Samochód powinien posiadać następujące parametry: 1) fabrycznie nowy samochód ciężarowy (ciężarowo-osobowego) bez homologacji; 2) rok produkcji 2010; 3) gwarancja minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów; 4) ilość miejsc siedzących - 5; 5) 5 drzwiowy; 6) kolor nadwozia srebrny, zielony lub odcienie wiśni (metalizowany); 7) nadwozie przeszklone; 8) zamontowany hak holowniczy atestowany z zaczepem kulkowym do przyczepy lekkiej; 9) silnik wysokoprężny o pojemności 1,4 lub więcej; 10) reflektory przeciwmgielne; 11) wspomaganie układu kierowniczego; 12) poduszka powietrzna - minimum kierowcy; 13) ABS; 14) elektrycznie sterowane szyby boczne przednie; 15) klimatyzacja manualna; 16) alarm na pilota; 17) kodowany kluczyk; 18) centralny zamek; 19) wycieraczka tylna; 20) radioodtwarzacz CD - MP3 - min 4 głośniki; 21) składane tylne siedzenia; 22) roleta przestrzeni bagażowej; 23) pojemność bagażnika co najmniej 450 dm3; 24) objętość przestrzeni ładunkowej po złożeniu tylnych siedzeń minimum 2500 dm3; 25) komplet dywaników gumowych, w tym dywanik bagażnika; 26) pełnowymiarowe koło zapasowe; 27) komplet opon zimowych - 4 szt;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmany postanowień umowy określone są w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznik nr 4 - wzór umowy, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspiotrkowtryb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wronia 65
97-300 Piotrków Tryb..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Wronia 65 97-300 Piotrków Tryb. pok. 420 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach Akademii Piotrkowskiej
- Sprzedaż i dostawa środków opatrunkowych / opatrunków specjalistycznych.
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu z beczką asenizacyjną dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini"
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU FURGON DLA POTRZEB MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowczą
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich
- Dostawa dwóch samochodów do obsługi komunalnej Gm. Zabierzów
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Iłża
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.