Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-21
Aleksandrów £ódzki: Remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6
Numer og³oszenia: 107749 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowtnej, ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 1, 95-070 Aleksandrów £ódzki, woj. ³ódzkie, tel. 042 7120026, fax 042 7127711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6 zgodnie z dokumentacj± projektow±, przedmiarem remontu instalacji centralnego ogrzewania, szczegó³ow± specyfikacj± techniczn±. W/w opracowania stanowi± za³±cznik nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: demonta¿ istniej±cej instalacji c.o. i ¿eliwnych urz±dzeñ grzejnych, monta¿ ruroci±gów nowych, monta¿ urz±dzeñ grzejnych nowych, badanie instalacji, badanie prób ci¶nieniowych, regulacjê dzia³ania instalacji i inne roboty towarzysz±ce.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 z³. (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych, zero groszy).
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawca musi spe³niaæ warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz nie podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych. W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunek musi spe³niaæ ka¿dy Wykonawca. Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem zawodowym, polegaj±cym na wykonaniu z nale¿yt± staranno¶ci±, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie robót budowlanych sanitarnych o warto¶ci, która nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 200.000,00 z³ ( brutto ). W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spe³niaæ w/w warunek. Ocena spe³nienia warunków zamówienia dokonana bêdzie na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów, okre¶lonych SIWZ.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych na formularzu sporz±dzonym zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy Wykonawca. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców ka¿dy Wykonawca sk³ada w/w dokument odrêbnie. 3.Wykaz robót sporz±dzonych zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ, informuj±cy o wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego roboty budowlane sanitarne. Warto¶æ zamówienia w zakresie robót budowlanych sanitarnych nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 200.000,00 z³. ( brutto ). Do wykazu robót nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce,¿e zamówienie zosta³o wykonane nale¿ycie. W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spe³niaæ warunek i z³o¿yæ wykaz robót. Informacje dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedstawiaj± wy¿ej wymienione dokumenty z uwzglêdnieniem przepisów Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane ( Dz.U.Nr poz. 605 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.bazagmin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £odzkim, 95-070 Aleksandrów £ódzki, ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 1, I piêtro, pokój nr 57.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £odzkim, 95-070 Aleksandrów £ódzki, ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 1, I piêtro, pokój nr 57.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA £ÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. w budynku przy ul. Jaworzniaków 15
- Realizacja robót budowlanych zwi±zanych z projektem pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej instytucji edukacyjnych", z podzia³em na dwie czê¶ci(...)"
- ,,Termomodernizacja budynki Zak³adu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w I³owej"
- Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Kro¶niewicach
- POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ O¦RODKÓW KULTURY W GMINIE £AÑCUT - MODERNIZACJA O¦RODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU.
- Budowa budynku kancelarii dla trzech le¶nictw: Klin, Gr±dy, Suche wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w Nadle¶nictwie Parciaki
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.