eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Aleksandrów Łódzki: Remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6
Numer ogłoszenia: 107749 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowtnej, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7120026, fax 042 7127711.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania w siedzibie SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1 oraz w pomieszczeniach zajmowanych przez SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Dmowskiego 1 oraz Piotrkowskiej 4/6 zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem remontu instalacji centralnego ogrzewania, szczegółową specyfikacją techniczną. W/w opracowania stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: demontaż istniejącej instalacji c.o. i żeliwnych urządzeń grzejnych, montaż rurociągów nowych, montaż urządzeń grzejnych nowych, badanie instalacji, badanie prób ciśnieniowych, regulację działania instalacji i inne roboty towarzyszące.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych, zero groszy).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunek musi spełniać każdy Wykonawca. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie robót budowlanych sanitarnych o wartości, która nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł ( brutto ). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać w/w warunek. Ocena spełnienia warunków zamówienia dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, określonych SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 3.Wykaz robót sporządzonych zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane sanitarne. Wartość zamówienia w zakresie robót budowlanych sanitarnych nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł. ( brutto ). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające,że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.Nr poz. 605 ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.bazagmin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łodzkim, 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1, I piętro, pokój nr 57.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łodzkim, 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1, I piętro, pokój nr 57.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.