eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa aktywnych urządzeń sieciowych. sprawa nr 307/2007

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Gdynia: Dostawa aktywnych urządzeń sieciowych. sprawa nr 307/2007
Numer ogłoszenia: 107744 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1479, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6261480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1mps.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aktywnych urządzeń sieciowych. sprawa nr 307/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktywnych urządzeń sieciowych dla potrzeb zamawiającego: 1. Modularny router wielofunkcyjny z interfejsami 2 x Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T, 1x4xEthernet 10/100 Base-T z 32 kanałowym procesorem głosu/faxu (DSP) szt. 1 2. Modularny router wielofunkcyjny z interfejsami 2x Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T, 1x4xEthernet 10/100 Base-T z 32 kanałowym procesorem głosu/faxu (DSP) oraz akcelerator VPN szyfrowania/kompresji (DES/3DES/AES/SSL) szt. 1 3. Modularny router wielofunkcyjny z interfejsami 2x Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-T, 1x4xEthernet 10/100 Base-T z 32 kanałowym procesorem głosu/faxu (DSP) szt. 1 4. Modularny router wielofunkcyjny z interfejsami 2xEthernet 10/100 Base-T, 1x4xEthernet 10/100 Base-T ze sprzętowym akceleratorem tuneli VPN/SSL oraz zaawansowanymi usługami IP szt. 21 5. Przełącznik sieciowy posiadający 48 portów Ethernet 10/100 + 2 porty Gigabit Ethernet. szt. 13 6. Przełącznik sieciowy posiadający 24 porty Ethernet 10/100 + 2 porty Gigabit Ethernet. szt. 15 7. Telefon IP typu A szt. 15 8 . Telefon IP typu B szt. 25 9. Telefon IP typu C szt. 25 10. Elementy rozszerzające możliwości routerów Cisco kpl. 1 11. Koncentrator linii xDSL (urządzenie operatorskie DSLAM) szt. 4 12. Router xDSL szt. 40 13. Access Point z 2 systemami radiowymi wspierający Standard 802.11a/g szt. 2 14. Kabel niskostratny z konektorem RP/TNC typu A szt. 2 15. Kabel niskostratny z konektorem RP/TNC typu B szt. 2 16. Antena dookólna 12 dBi działająca w paśmie 2.4 GHz z konektorem RP/TNC szt. 1 17. Antena sektorowa 14 dBi działająca w paśmie 2.4 GHz z konektorem RP/TNC szt. 2 18. Konwerter światłowodowy 1550/1310 WDM z zasilaczem szt. 16 19. Konwerter światłowodowy 1310/1550 WDM z zasilaczem szt. 16 20.Zasilacz stabilizowany do konwertera światłowodowego Lanex SE-37.1-2-1 szt. 5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 500 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia - nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w.w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3.Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VI niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XII. 7 3) SIWZ. b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Wykazu zawierającego wykonanie przynajmniej trzech dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie. Przy czym za zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uznaje dostawę aktywnych urządzeń sieciowych. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych). 10. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1mps.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1479 Sekcja planowania i zamówień publicznych ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria JW 1479 (budynek sztabu II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.