eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Dostawa wyposażenia dla Gimnazjum w Czyżowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Gorzyce: Dostawa wyposażenia dla Gimnazjum w Czyżowicach
Numer ogłoszenia: 10773 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 032 4513056 w.11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Gimnazjum w Czyżowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: zakup wyposażenia gimnazjum (meble, sprzęt i pomoce naukowe) zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik A i B do specyfikacji, transport zewnętrzny i wewnętrzny, niezbędny montaż, przekazanie pełnej dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej i konserwacyjnej przedmiotu zamówienia w języku polskim, uruchomienie dostarczonego sprzętu, szkolenie wskazanego personelu, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz wykonanie nieodpłatnej diagnostyki uszkodzeń urządzeń wchodzących w skład zamówienia przez okres trwania gwarancji. Dostarczone meble winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w szkołach zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2007 lub PN-ISO 5970:1994..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadać doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca uczestniczył w co najmniej jednej dostawie o charakterze i trudności wykonania podobnej do zamówienia, tj w zakresie wyposażania szkół w meble oraz pomoce naukowe, o wartości minimum ceny ofertowej. Ocena spełniania warunków będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.informacja o dostawach zbliżonych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanym w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością - minimum 1 dostawa w zakresie wyposażania szkół w meble oraz pomoce naukowe, o wartości minimum ceny ofertowej 2.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów dostaw 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, iż wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonania prac objętych zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, pokój 18 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, Biuro Obsługi Interesanta (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina złożyła wniosek o dofinansowanie zadania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.