Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Łódź: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku rzeczowego Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 107715 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 6 Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757502, fax 042 6789368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku rzeczowego Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku rzeczowego Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.63.10 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Oryginalny kod CPV: 66.33.74.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.90.00 - Pozostałe usługi ubezpieczeń innych niż ubezpieczenia na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.2. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Warunki szczegółowo określone w punkcie IV.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Warunki szczegółowe określone w punkcie IV.2.3 SIWZ- do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 3.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 3.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.6 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zakres pokrycia ubezpieczeniowego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pomorska 251 92-213 Łódź.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Świadczenie usług eksperckich w zakresie doradztwa oraz wsparcia edukacyjnego w dziedzinie rewitalizacji w ramach projektu.
- 27/2025 "Świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym (S)" w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych pod adaptację RD-VIDEO współfinansowana z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego na podstawie umowy nr 119/KAI/2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej NIZP PZH-PIB
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MUCHARZ
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. H. KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŚRODA WIELKOPOLSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na sympozjum, kongres i targi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.