Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Sanok: przetarg nieograniczony na dostawy artykułów z grupy mięso i jego przetwory
Numer ogłoszenia: 107705 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Sanoku , ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655000, 4655015, faks 013 4655002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy artykułów z grupy mięso i jego przetwory.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 1 Kiełbasa zwyczajna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 350 kg 2 Kiełbasa popularna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 3 Kiełbasa parówkowa CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 200 kg 4 Parówki cienkie CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 200kg 5 Kiełbasa biała CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 6 Kiełbasa kanapkowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 7 Kiełbasa boczkowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 150 kg 8 Kiełbasa golonkowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 150 kg 9 Kiełbasa drobiowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 100 kg 10 Mortadela drobiowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 400 kg 11 Mielonka lencz CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 12 Mielonka śniadaniowa CPV15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 13 Mielonka tyrolska CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 14 Mielonka wieprzowa CPV 15131135-6 w szacunkowej ilości 250 kg 15 Mielonka drobiowa CPV 15131133-0 w szacunkowej ilości 250 kg 16 Szynka drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 150 kg 17 Polędwica drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 100 kg 18 Pieczeń CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 300 kg 19 Hamburgery drobiowe CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 100 kg 20 Hamburgery drobiowo-wieprzowe CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 21 Pasztetowa CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 300 kg 22 Salceson biały CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 350 kg 23 Kaszanka CPV 15131134-3 w szacunkowej ilości 300 kg 24 Pachwina wędzona CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 150 kg 25 Pasztet konserwowy 110-140g. CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 100 kg 26 Pasztet konserwowy do 1000g CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 200 kg Zadanie 2 1. Mięso mielone świeże CPV 15131620-7 w szacunkowej ilości 400 kg 2. Mięso wieprzowe gulaszowe świeże CPV 15113000-3 w szacunkowej ilości 200 kg 3. Mięso wołowe gulaszowe świeże CPV 15111190-7 w szacunkowej ilości 150 kg 4. Boczek wieprz. surowy świeży CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 300 kg 5. Żeberka wieprzowe świeże CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 200 kg 6. Kurczaki świeże CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 300 kg 7. Udko z kurczaka świeże CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 200 kg 8. Kości drobiowe (kulinarne)świeże CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 450 kg 9. Serca drobiowe świeże CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 10. Żołądki drobiowe świeże CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 11. Serca wołowe świeże CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 12 Wątroba wołowa CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 100 kg 13 Wątroba wieprzowa CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 100 kg Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Podzielone na dwa zadania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kiełbasa zwyczajna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 350 kg 2 Kiełbasa popularna CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 3 Kiełbasa parówkowa CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 200 kg 4 Parówki cienkie CPV 15131700-2 w szacunkowej ilości 200kg 5 Kiełbasa biała CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 6 Kiełbasa kanapkowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 7 Kiełbasa boczkowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 150 kg 8 Kiełbasa golonkowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 150 kg 9 Kiełbasa drobiowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 100 kg 10 Mortadela drobiowa CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 400 kg 11 Mielonka lencz CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 12 Mielonka śniadaniowa CPV15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 13 Mielonka tyrolska CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 250 kg 14 Mielonka wieprzowa CPV 15131135-6 w szacunkowej ilości 250 kg 15 Mielonka drobiowa CPV 15131133-0 w szacunkowej ilości 250 kg 16 Szynka drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 150 kg 17 Polędwica drobiowa CPV 15131410-2 w szacunkowej ilości 100 kg 18 Pieczeń CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 300 kg 19 Hamburgery drobiowe CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 100 kg 20 Hamburgery drobiowo-wieprzowe CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 200 kg 21 Pasztetowa CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 300 kg 22 Salceson biały CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 350 kg 23 Kaszanka CPV 15131134-3 w szacunkowej ilości 300 kg 24 Pachwina wędzona CPV 15131133-6 w szacunkowej ilości 150 kg 25 Pasztet konserwowy 110-140g. CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 100 kg 26 Pasztet konserwowy do 1000g CPV 15131131-2 w szacunkowej ilości 200 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mięso mielone świeże CPV 15131620-7 w szacunkowej ilości 400 kg 2. Mięso wieprzowe gulaszowe świeże CPV 15113000-3 w szacunkowej ilości 200 kg 3. Mięso wołowe gulaszowe świeże CPV 15111190-7 w szacunkowej ilości 150 kg 4. Boczek wieprz. surowy świeży CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 300 kg 5. Żeberka wieprzowe świeże CPV 15131220-3 w szacunkowej ilości 200 kg 6. Kurczaki świeże CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 300 kg 7. Udko z kurczaka świeże CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 200 kg 8. Kości drobiowe (kulinarne)świeże CPV 15112130-6 w szacunkowej ilości 450 kg 9. Serca drobiowe świeże CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 10. Żołądki drobiowe świeże CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 11. Serca wołowe świeże CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 150 kg 12 Wątroba wołowa CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 100 kg 13 Wątroba wieprzowa CPV 15114000-0 w szacunkowej ilości 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługa zorganizowania wycieczki do Włoch - Rzym dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ciągu drogi gminnej nr 117433R w miejscowości Zabłotce
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Remont sanitariatów na piętrze 1 i 2 w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku
- Zakup samochodu terenowego przystosowanego do ratownictwa górskiego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 8 im. "Bajkowy Zakątek" w Bełchatowie
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.