eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › 11/m/pn/2007 DOSTAWA LEKóW I MATERIAłóW SZEWNYCH DLA ZOZ TCZEW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Tczew: 11/m/pn/2007 DOSTAWA LEKóW I MATERIAłóW SZEWNYCH DLA ZOZ TCZEW
Numer ogłoszenia: 107701 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7776673, 77776667, fax 058 7776635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoztczew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: WWW.ZOZTCZEW.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 11/m/pn/2007 DOSTAWA LEKóW I MATERIAłóW SZEWNYCH DLA ZOZ TCZEW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 16 PAKIETóW, Z CZEGO TO LEKI A 5 MATERIAłY SZEWNE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM NA WSZYSTKIE 16 PAKIETóW WYNOSI wynosi 4 629,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia dziewięć zł 00/00), a dla ofert częściowych : pakiet 1 - 2500 zł pakiet 2 - 75 zł pakiet 3 - 170 zł pakiet 4 - 65 zł pakiet 5- 185 zł pakiet 6 - 380 zł pakiet 7 - 40 zł pakiet 8- 165 zł pakiet 9 - 56 zł pakiet 10- 50 zł pakiet 11- 675 zł pakiet 12 -10 zł pakiet 13-8 zł pakiet 14- 110 zł pakiet 15- 75 zł pakiet 16- 65 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 2. Wszystkie dokumenty, oświadczenia (również prospekty reklamowe, stanowiące część oferty) sporządzone w językach obcych należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 3. Każda zapisana strona oferty łącznie ze wszystkimi załącznikami musi być kolejno ponumerowana. 4. Wszystkie dokumenty dostarczone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez Wykonawcę poprzez opatrzenie ich datą i podpisem pełnomocnika lub osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób umożliwiający odczytanie błędnego tekstu (przekreślone), parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 6. Ofertę należy złożyć na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, lub identycznym, bez nanoszenia jakichkolwiek zmian. 7. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje dotyczące niniejszego postępowania Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie w języku polskim, droga elektroniczna i niezwłocznie potwierdzone pisemnie pod rygorem uznania za nie dostarczone w terminie. 8. Cena określona w ofercie musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, bez podziału na wartości zależne od wielkości zamówienia, zawierająca koszty (jeżeli dotyczy): - cena przedmiotu zamówienia - ubezpieczenia i transportu do miejsca wykonywania dostawy, - opłat pośrednich, - należności celnych (cło, podatek graniczny), - podatku VAT i akcyzy Cena oferty muszą być podane w złotych polskich brutto i netto oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz ewentualne rabaty . 9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 10. Wykonawca może zastrzec, że określone informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Informacje podlegające zastrzeżeniom powinny być wyodrębnione i zamieszczone w załączniku do oferty. 11. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocników należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 12. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna stanowić całość i winna być umieszczona w zamkniętej i nie prześwitującej kopercie. Koperta z ofertą powinna być opatrzona w dane Wykonawcy oraz w napis : Postępowanie nr 11/M/PN/2007 - Oferta na dostawę leków i materiałów szewnych nie otwierać przed godziną 11:30 dnia 05.07.2007 roku. 13. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14. Uczestnik postępowania może wystąpić z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego o udostępnienie dokumentów nie zastrzeżonych przez Wykonawców zamówienia publicznego. Zamawiający określa pisemnie termin i miejsce udostępnienia dokumentacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć : 1. Oświadczenie, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, (należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, dokumentu rejestracyjnego działalności gospodarczej , tzn wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie), / §1.1 ust2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605/ 2. Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (do wykonania przedmiotu zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (W przypadku działalności koncesjonowanej lub wymagającej uzyskania zezwolenia należy załączyć kopię lub odpis poświadczony notarialnie, urzędowo lub przez Wykonawcę koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem), /§ 1.1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo - należy dołączyć do oferty, potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów wymaganych przez polskie prawo, potwierdzających iż oferowany asortyment może być wprowadzony do obrotu i stosowany w placówkach ochrony zdrowia w RP. 6. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP 7. Oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 8. Oświadczenie, że nie zalega z uiszczeniem: podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (należy załączyć aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu < zaświadczenia nie mogą być datowane wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty >) / §1.1 ust 3 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605/ 9. Oświadczenie, że nikogo z urzędujących członków władz Wykonawcy prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, (należy załączyć aktualną < wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert > informację z Krajowego Rejestru Karnego, odnośnie każdego urzędującego członka organu zarządzającego Wykonawcy). / §1.1 ust 4 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605/ 10. Oświadczenie, że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. (należy załączyć aktualną < wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert > informację z Krajowego Rejestru Karnego, odnośnie każdego urzędującego członka organu zarządzającego Wykonawcy). / §1.1 ust 5 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605/ 11. Oświadczenie, że zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń. 12. Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi będą świadczone z odpowiednią starannością i jakością 13. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert. 14. Oferent zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 3 i złożenia go wraz z ofertą. Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Art. 23 ust. 3 PZP). Powyższe oświadczenia, które nie zostały wymienione jako załączniki zostały zamieszczone w druku oferty na załączniku nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZOZTCZEW.PL

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DZIAł ZAMóWIEń PUBLICZNYCH ZOZ TCZEW, 83-110 TCZEW, UL. 30 STYCZNIA 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 11:00, miejsce: SEKRETARIAT ZOZ TCZEW, 83-110 TCZEW, UL. 30 STYCZNIA 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1-11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI - 11 PAKIETóW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12-16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały szewne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.