Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Busko-Zdrój: Opracowanie Studiów Wykonalności dla projektów przewidzianych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Numer ogłoszenia: 107693 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, fax 041 3705290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studiów Wykonalności dla projektów przewidzianych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Opracowanie Studiów Wykonalności dla projektów przewidzianych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego dla : a) Projektu pn. Rozbudowa bazy edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój, w skład którego wchodzą zadania: Zadanie I - budowa obiektów sportowych przy Samorządowym Gimnazjum w Zbludowicach; Zadanie II - budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kołaczkowicach; Zadanie III - budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dobrowodzie. b) Projektu pn.: Budowa ścieżek rowerowych w Gminie Busko-Zdrój oraz Gminach Pińczów i Wiślica, w skład którego wchodzą zadania: Zadanie I - budowa ścieżki rowerowej na trasie Busko-Wełecz -Kameduły Zadanie II - budowa ścieżki rowerowej po śladzie torów kolejowych na terenie gmin: Busko-Zdrój, Pińczów i Wiślica.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W celu udokumentowania posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oferent przedstawi wykaz zamówień polegających na należytym i nie budzącym zastrzeżeń opracowaniu Studium Wykonalności dla co najmniej 2 usług odpowiadających lub przybliżonych przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym zadania, które otrzymały dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego sporządzony wg załącznika nr 3 . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że opracowania (studia wykonalności) zostały wykonane należycie, np. referencje zamawiających na rzecz których zamówienia zostały wykonane wraz z protokołami odbioru (obowiązkowo) wskazującymi na terminowość zakończenia zamówienia - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usług odpowiadających lub przybliżonych przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. np. opracowaniu studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych Wykazane usługi należy poprzeć referencjami wystawionymi przez ich Zleceniodawców, załącznik nr 3. d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z danymi na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Busko - Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 36..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Busko - Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA POWIATU BUSKIEGO"
- Dostawa odcz. do elektroforezy białek, diagnostyki borreli i alergii wraz z dostawą, zainstalowaniem i dzierżawą syst. do elektroforezy i sprzętu do diagnostyki borreli i alergii do Dz. Diag. Lab.
- DOSTAWĘ PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (drugie postępowanie) SUCHARY, HERBATNIKI I SŁODYCZE
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO (8+1) TYPU MINIBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa bielizny szpitalnej i obrusów dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.