eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty Stok › Budowa kompleksu boisk sportowych w Mąkolnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Złoty Stok: Budowa kompleksu boisk sportowych w Mąkolnie
Numer ogłoszenia: 107682 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w Mąkolnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na Budowie kompleksu boisk sportowych w Mąkolnie, na działce nr ewid. gruntów 924/13, obręb Mąkolno - na terenie przyległym do istniejącego wiejskiego boiska sportowego. W skład kompleksu wchodzić będzie boisko treningowe do piłki nożnej - z nawierzchnią ze sztucznej trawy oraz boisko wielofunkcyjne - z nawierzchnią poliuretanową. Na boisku wielofunkcyjnym wydzielone będzie pole do gry w tenisa, siatkówkę i koszykówkę. Całość będzie ogrodzona, a ogrodzenie boiska do piłki nożnej będzie wzmocnione bandami osłonowymi o wys. 125cm. Boiska będą posiadały drenaż odprowadzający wody opadowe do studni chłonnych, zlokalizowanych poza obiektami sportowymi. W zakresie robót do wykonania są: Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót . -prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, -organizacja placu budowy. (Uwaga zgodnie z zapisami umowy: wywóz i unieszkodliwienie odpadów, doprowadzenie energii elektrycznej i wody na potrzeby wykonywanych prac, uzyskanie zgody na zajęcie ulic i chodników na czas budowy oraz korzystania z nieruchomości sąsiedniej należy do obowiązków Wykonawcy). -roboty pomiarowe - 0,172ha. -wycięcie drzew i krzewów z ręcznym lub mechanicznym karczowaniem pni. Roboty ziemne. -usunięcie warstwy ziemi o grub. do 15cm - 1722.00m2, -wykonanie koryta głęb. do 12cm - 1722.00m2 wraz z przemieszczeniem mas ziemnych, Roboty w zakresie drenażu boisk. -wykonanie wykopów liniowych pod rurociągi drenarskie o głęb. do 1.5m - 65.45m3, -wykonanie podsypki filtracyjnej z kruszywa płukanego 8-16mm, grub. warstwy 10cm - 11.9m3, -wykonanie drenażu z rur drenarskich typu PEHD o o 113mm w otulinie z geowłókniny filtracyjnej lub włókna kokosowego ze spadkiem 1% - 340.0m, -wykonanie obsypki z kruszywa płukanego 6-32mm grub. warstwy 45cm - 53.55m3, -wykonanie studni chłonnych o o 2.0m z kręgów betonowych, o głęb. do warstwy przepuszczalnej z piasku gruboziarnistego, wraz z wypełnieniem dolnej części kruszywem płukanym frakcji 2-63mm, piaskiem grubym i przekładką z geowłókniny filtracyjnej oraz otworami filtracyjnymi - 2szt., -montaż studzienek kontrolnych - 4szt. Roboty w zakresie obrzeży chodnikowych. -wykonanie rowków pod krawężniki wraz z podsypka piaskową, grub. warstwy po zagęszczeniu 10cm - 109,0m, -wykonanie ław pod obrzeża z oporem z betonu B-15 - 6,377m3, -ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8cm - 109,0m. Prace w zakresie podbudowy boisk. -wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm. - 1560.0m2, -wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 4-31,5 grub. warstwy po zagęszczeniu 12cm. - 1560.0m2, -wykonanie warstwy wyrównującej z miału kamiennego frakcji 0.5-4mm o grub. warstwy 5cm po zagęszczeniu - 1560.0m2, Prace w zakresie ogrodzeń i piłkochwytów. -wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe ogrodzenia - 23.275m2, -wykonanie stóp betonowych pod ogrodzenie (słupki) - 22.05m3, -wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej tworzywem sztucznym w kolorze zielonym, naciąganej przy pomocy drutu, o wys. 4m na słupkach stalowych z kształtowników 60x60x2.5mm w rozstawie 2.5m, mocowanych w stopach -65.0m, -wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej tworzywem sztucznym w kolorze zielonym, naciąganej przy pomocy drutu, siatka od wysokości 1.25m do 4.0m, na słupkach stalowych z kształtowników 60x60x2.5mm w rozstawie 2.5m, mocowanych w stopach -85.0m, -wykonanie band boiska do piłki nożnej ze sklejki wodoodpornej dodatkowo impregnowanej preparatami woskowymi z obudową blachą trapezową powlekaną - 112.5m, -wykonanie wrót o szer. 4,0m i wys. 2.5m z furtkami o szer. 1,0m i wys. 2.0m - 2kpl, -wykonanie piłkochwytów o wysokości 6m z siatki elastycznej zbrojonej drutem powlekanej tworzywem sztucznym na słupkach aluminiowych 80x80x5mm w rozstawie 2.5m - 117.0m2 (siatka o oczkach 100x100mm) i 234.0m2 (siatka o oczkach 45x45mm), Roboty nawierzchniowe. -ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej trzeciej generacji zasypywanej piaskiem kwarcowym i granulatem termoplastycznym TPE-O(TPO) o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej - 877.5m2, -ułożenie nowej nawierzchni poliuretanowo-gumowej o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej - 682.5m2 (uwaga: omyłka obliczeniowa w przedmiarze pomocniczym), Dostawa i montaż urządzeń sportowych - boisko do piłki nożnej. -wykonanie wykopów pod stopy montażowe bramek - 1.344m3, -wykonanie stóp żelbetowych z tulejami - 1.152m3, -dostawa i montaż, w gotowych tulejach, bramek aluminiowych o wym. 5.0x2.0m z profilu owalnego 120x100mm, kolor srebrny, wraz z siatkami polietylenowymi - PE 4.0 o głębokości 0.8-1.5m. - 2kpl, -dostawa i montaż wiat z ławkami dla zawodników min 10 siedzisk - 2kpl. Dostawa i montaż urządzeń sportowych - boisko wielofunkcyjne. -wykonanie wykopów pod stopy montażowe - 3.0m3, -wykonanie stóp żelbetowych z tulejami - 3.0m3, -dostawa i montaż, w gotowych tulejach, sprzętu do tenisa ziemnego: 2 słupki do tenisa ziemnego - aluminiowe z profilu owalnego 120x100 mm, z wewnętrznym naciągiem śrubowym siatki i tulejami, 2 osłony słupków tenisowych - pianka pokryta skórą syntetyczną, krzesło sędziowskie do tenisa ziemnego - stalowe, lakierowane proszkowo, komplet podpórek bocznych do tenisa ziemnego, naciąg środkowy siatki - ciężarek lub tulejka mocująca do podłoża, siatka biała i siatka czarna - polietylenowa PE2 - 1 kpl., -dostawa i montaż sprzętu do koszykówki: 2 stojaki do koszykówki o regulowanym wysięgu 1,60m, jednosłupowe, z rury fi 133mm, ocynkowane ogniowo, z tulejami. 2 tablice do koszykówki typu LAMINAT-EXTRA, wymiary 1,05x1,80 m, osłony stojaka do koszykówki o wysokości 2,20m - pianka pokryta skórą syntetyczną, 2 obręcze do koszykówki ocynkowane ogniowo, uchylne, z siatką łańcuszkową-4zest. - 1kpl, -dostawa i montaż, w gotowych tulejach, sprzętu do siatkówki - 2 słupki do siatkówki, aluminiowe, z profilu owalnego 120x100 mm uniwersalne, z płynną regulacją wysokości siatki i wewnętrznym naciągiem śrubowym, wolnostojące, z tulejami ocynkowanymi. 2 osłony do słupków - pianka pokryta skórą syntetyczną, stojak sędziowski do siatkówki - stalowy lakierowany proszkowo, z regulacją wysokości, siatka do siatkówki - biała-2 komplety - 1kpl. Roboty wykończeniowe. -plantowanie powierzchni gruntu - 382,5m2, -wykonanie trawników siewem wraz z ich pielęgnacją - 382,5m2, -wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, -uporządkowanie budowy i przyległych terenów, -wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym: kosztorysu powykonawczego, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Uwaga: Dokumenty wymagane dla nawierzchni sportowych. 1.Karta techniczna nawierzchni, 2.Deklaracja zgodności nawierzchni z PN EN 15330-1, 3.Atest PZH nawierzchni, 4.Autoryzacja producenta nawierzchni wraz z potwierdzeniem gwarancji min 5 lat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane dla nawierzchni sportowych. 1.Karta techniczna nawierzchni, 2.Deklaracja zgodności nawierzchni z PN EN 15330-1, 3.Atest PZH nawierzchni, 4.Autoryzacja producenta nawierzchni wraz z potwierdzeniem gwarancji min 5 lat.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku Rynek 22 57-250 Złoty Stok pok. 7 - sekretariat Urzędu (w godzinach pracy Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.