eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaZakup sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Oleśnica: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 107639 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego: - zestaw komputerowy - 4 szt.; - zestaw komputerowy - 1 szt.; - monitor LCD 17 cali - 5 szt.; - monitor LCD 24 cale - 2 szt.; - komputer przenośny 15 cali - 1 szt.; - komputer przenośny 17 cali - 2 szt.; - urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 6 szt.; - urządzenia do podtrzymywania napięcia (UPS) - 12 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; Ocena będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów określonych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: (numery wykazów i ząłączników odnoszą się do treści SIWZ) 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych); 4. Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5. Kserokopię dokumentów gwarancyjnych na oferowane wszystkie elementy dostawy wymienione w wykazach od nr 1 do nr 8 (przy czym udzielna gwarancja producenta musi być co najmniej na 36 m-cy); 6. Certyfikaty i inne zaświadczenia wymienione w: wykazie nr 1 pkt 16, wykazie nr 2 pkt 17, wykazie nr 3 pkt 16, wykazie nr 4 pkt 20, wykazie nr 5 pkt 20, wykazie nr 6 pkt 15, wykazie nr 7 pkt 12, - w formie kopii bądź wydruków ze stron producenta, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7. Zrzuty z ekranów - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - o których mowa w wykazach: nr 1 pkt 3, nr 2 pkt 3, nr 4 pkt 3, nr 5 pkt 3; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zobowiązany jest złożyć: 8. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oleśnica, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. nr 11 w siedzibie Zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.