eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszewpracownik obsługi klienta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Pleszew: pracownik obsługi klienta
Numer ogłoszenia: 107601 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80585 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pracownik obsługi klienta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Pracownik obsługi klienta dla grupy do 20 osób bezrobotnych z wykształceniem wyższym. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 21.05.2012r. Czas realizacji: do czterech tygodni Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: -Ogółem minimum 110 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym: a)zajęć teoretycznych - minimum 25 godzin zegarowych b)zajęć praktycznych - minimum 85 godzin zegarowych Opis przedmiotu zamówienia. Celem szkolenia jest wyposażenie jego uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Szkolenie ma mieć charakter warsztatowy, gdzie uczestnicy zgłębią w praktyce tajniki obsługi klienta podczas ćwiczeń. Szczegółowymi celami szkolenia jest m.in. poznanie obszarów obsługi klienta i najważniejszych zasad obsługi klienta przez uczestników; nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się, aktywnego słuchania i radzenia sobie z konfliktami w procesach obsługi klienta; doskonalenie umiejętności interpersonalnych; nabycie umiejętności stosowania technik i narzędzi negocjacji, perswazji i manipulacji; poznanie pojęcia etyki zawodowej i savoir-vivre; nabycie umiejętności aktywnego poszukiwania pracy przez uczestników szkolenia oraz wypracowanie Indywidualnego Planu Działania /IPD/ w celu zdobycia pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Projekt LEPSZA PRACA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Studiów Samorządowych w Kielcach oddział Tarnów, Wla Rzędzińska 393A, Wola Rzędzińska 393A, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.