eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › Dostawa mebli wraz z ich montażem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Choszczno: Dostawa mebli wraz z ich montażem
Numer ogłoszenia: 107593 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Choszczno, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, fax 095 7657806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z ich montażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowych mebli i urządzeń, spełniających warunki polskich i europejskich norm wraz z ich montażem, których ilości zostały szczegółowo określone poniżej. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć pod adres wskazany przez zamawiającego - na terenie miasta Choszczno. Przez dostawę zamawiający rozumie dostarczenie, zmontowanie i ustawienie mebli i urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące opisu technicznego zamawianych mebli i urządzeń. Meble wykonane zgodnie z Polską Normą dot. systemów zapewnienia jakości. Montaż ma polegać na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania będących przedmiotem zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE A 1. Łóżko 200x90x42 - 84 szt. 2.Łóżko podwójne 200x180x42 - 2szt. 3.Szafka przy łóżkowa z szufladą 50x40x40 - 88szt. 4.Stolik okolicznościowy - 41szt. 5. Panel z lustrem - 39szt. 6.Szafa ubraniowa dwudzielna (półki i wieszaki) 180x90x60 - 41szt. 7.Lustro łazienkowe - 32szt. 8. Wieszak - 32szt. 9. Kosz na śmieci - 32szt. 10. Uchwyt na papier toaletowy - 32szt. 11. Pojemnik na ręczniki - 3szt. 12. Szczotka wc - 31szt. 13.Regał otwarty - 4szt. 14. Stół 90x90x74 - 17szt. 15. Stolik tv - 2szt. 16. Sofa - 2szt. 17. Krzesło typu Pola lub równoważne - 60szt. 18. Krzesło do pokoi typu Arioso lub równoważne - 75szt. 19. Krzesło typu Samba lub równoważne -80szt. 20. Stół konferencyjny 90x120x74 typu Optima lub równoważne - 20szt. 21. Sofa 2,5 osobowa - 3szt. 22.Wieszak stojący długi - 3szt. 23. Kontener mobilny pod rzutnik - 1szt. 24.Lada recepcyjna - 1szt. 25.Szafka na klucze -50 miejsc - 1szt. 26. Sejf - w zabudowie - 1szt. 27. Fotel kubełkowy - 4szt. 28.Biurko gabinetowe 200x80x74cm - 1szt. 29.Szafka 150x200x50 - 1szt. 30.Fotel typ zorba lub równoważne - 1szt. 31.Kontener - 2szt. 32.Biurko - 4szt. 33.Kabina prysznicowa typu sunplast lub równoważna - 29szt. 34. Szafa aktowa - 2szt. 35.Krzesło pracownicze - 4szt. 36. Szafa lekarska - 1szt. 37. Taboret medyczny -1szt. 38.Parawan - 1szt. 39.Stół zabiegowo - rehabilitacyjny - 1szt. ZADANIE B 1. Stół do pracy z szafką i szufladami, drzwi suwane - 1szt. 2. Stół ze zlewem 2-komorowym bez półki - 1szt. 3.Stół ze zlewem 3-komorowym z półką - 1szt. 4. Basen do mycia garów głębokości 400 mm - 1szt. 5.Regał perforowany na gary, 5 półek, obciążenie każdej z półek 70 kg/m2 objętości półki - 1 szt. 6. Szafa magazynowa na naczynia, drzwi suwane - 1szt. 7.Regał magazynowy 4 półki pełne, obciążenie każdej z półek 70 kg/m2 objętości półki - 1szt. 8.Regał magazynowy 4 półki siatkowe, obciążenie każdej z półek 70 kg/m2 objętości półki - 2szt. 9. Szafka wisząca, drzwi suwane - 1szt. 10. Lodówka z 6 pólkami -1szt. 11.Zmywarko - wypażarka do naczyń z wbudowanym dozownikiem płynu myjącego i nabłyszczającego na podstawie - 1szt. 12.Taboret gazowy, palnik dwukoronowy z czterema pierścieniami płomienia - 1szt. 13.Patelnia elektryczna, powierzchnia robocza 0,25 m2 na stojaku z rurek emaliowych - 1szt. 14.Obieraczka do obierania ziemniaków, marchwi, buraków wsad 8 kg z separatorem obierzyn - 1szt. 15. Frytkownica na stojaku pojemności 12 litrów - 1szt. 16. Naświetlacz do jaj walizkowy - 1szt. 17. Zaparzacz elektryczny na kawę, herbatę, poj. 15 l - 2szt. 18.Garnek średni nierdzewny 11,8 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej - 2szt. 19. Garnek wysoki nierdzewny 20 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej - 1szt. 20. Garnek niski nierdzewny 11,5 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej - 2szt. 21. Patelnia stal nierdzewna - 2szt. 22.Patelnia stal nierdzewna - 2szt. 23. Nóż do krojenia 24 cm - 2szt. 24.Nóż kuchenny 20 cm - 2 szt. 25.Deska do krojenia: zielona, brązowa, biała, niebieska, żółta, czerwona - 6szt. 26. Chochla 0,5 l - 2 szt. 27.Waza do zupy z pokrywką i chochelką - 10szt. 28.Półmisek owalny- 20szt. 29. Półmisek owalny - 10szt. 30. Zestaw do przypraw 4 elementy: solniczka, pieprzniczka, 2 karafki -15szt. 31. Serwetnik płaski - 15szt. 32.Cukiernice, stal nierdzewna, 0,3 l - 15szt. 33.Zestaw sztućców stołówkowych (łyżka, widelec, nóż, łyżeczka do herbaty) - 84szt. 34. Waga kuchenna do 5 kg - 1szt. 35.Kuchenka mikrofalowa z grillem ze sterowaniem elektronicznym - 1szt. 36.Ekspres do kawy, zbiornik na kawę 200 g, zbiornik na wodę 1,9 l, z funkcją automatycznego czyszczenia i odkamieniania, wbudowane filtry wodne, możliwość spieniania mleka za pomocą pary, regulacja mocy wydawanego naparu - 1szt. 37. Talerz głęboki, biały, gładki - 80szt. 38.Talerz płytki, biały, gładki - 80szt. 39. Talerzyk deserowy, biały, gładki - 80szt. 40. Garnek wysoki nierdzewny, poj. 5 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej - 2szt. 41.Rondel nierdzewny, poj. 2,8 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej - 2szt. 42.Rondel nierdzewny, poj. 5 l z pokrywką, 3 warstwowe dno, uchwyty ze stali nierdzewnej - 1szt. 43.Czajnik bezprzewodowy 1,7 l - 3szt. 44.Urządzenie do gotowania ryżu, kaszy, poj. ok 10 l, w zestawie miarka i łyżka, wyjmowany pojemnik pokryty teflonem, obudowa ze stali nierdzewnej - 2szt. 45. Kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem gazowym -1szt. Meble i urządzenia opisane w Zadaniu B winny być wykonane ze stali nierdzewnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie A - 3.450,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych ), Zadanie B - 1. 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych ), które należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego - nr 40 8359 0005 0028 9098 2000 0003 z dopiskiem Wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę mebli wraz z ich montażem. 4.W przypadku zamiaru wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki Zamawiający ma zwrócić oferentowi. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego ofert została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy wykonawcy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: wycofał ofertę przed terminem do składania ofert, został wykluczony z postępowania; oferta została odrzucona. 9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5)w celu potwierdzenia spełnienia warunku o który mowa w ust 1 pkt 1 zamawiający uzna przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) w celu potwierdzenia spełnienia warunku o który mowa w ust 1 pkt 2 zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanymi należycie podobnymi pracami na dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie dostaw mebli o wartości: - Zadanie A - nie mniejszej niż 150.000,00 zł.; - Zadanie B - nie mniejszej niż 50.000,00 zł.; 7) w celu potwierdzenia spełnienia warunku o który mowa w ust 1 pkt 3 zamawiający uzna przedstawienie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż: - Zadanie A - 150.000,00 zł; - Zadanie B - 50.000,00 zł; 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udział w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia; 1) Oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną). 3) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonanymi należycie podobnymi pracami na dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia tj., odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- wg wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ - oraz załączenia dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie dostaw mebli o wartości: - Zadanie A - nie mniejszej niż 150.000,00 zł.; - Zadanie B - nie mniejszej niż 50.000,00 zł.; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Polisa ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż: - Zadanie A - 150.000,00 zł; - Zadanie B - 50.000,00 zł. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony druk oferty cenowej wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo o którym mowa w rozdziale III pkt 17 SIWZ. Tylko w przypadku składania oferty wspólnej. 3) Wypełniony druk szczegółowej oferty cenowej (opis przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami podanymi w rozdziale XVI- opis przedmiotu zamówienia) wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Opis musi zawierać co najmniej informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Certyfikaty i atesty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 6) Fotografie oferowanego asortymentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
  • 3. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choszczno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, Kancelaria Ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zadaniu A został ujęty w punkcie - II.1.3) - OKREŚlENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zadaniu B został ujęty w punkcie - II.1.3) - OKREŚlENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10
    • 3. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.