To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Suwałki: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy
ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 107574 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69802 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część I - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach 1. Zakres zamówienia obejmuję wymianę stolarki okiennej szt. 24 w budynku będącym własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno - użytkowy. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach 1. Zakres zamówienia obejmuję wymianę stolarki okiennej w lokalach Nr 5, 7, 8 - szt. 14. w budynku będącym własnością Gminy Miasta Suwałki. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część III - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A i 57 w Suwałkach. 1. Zakres zamówienia obejmuję wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach będących własnością : 1.1. Gminy Miasta Suwałki - ul. Kościuszki 44A, lokale Nr 2, 3, 6 - szt. 14 - ul. Kościuszki 57, lokal Nr 1 - szt. 4 1.2. Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 44A Części wspólne budynku - stolarka okienna szt. 15, stolarka drzwiowa szt. 2 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 10 i 11 do SIWZ 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30544,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31365,00
Oferta z najniższą ceną: 31365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44676,85
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13794,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11691,00
Oferta z najniższą ceną: 11691,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17354,78
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A i 57 w Suwałkach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21866,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20385,00
Oferta z najniższą ceną: 20385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30668,39
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Utworzenie miejsc integracji w gminie Suwałki".
- Remont pawilonu "A" w Areszcie Śledczym w Suwałkach wraz z wymianą drzwi więziennych w celach mieszkalnych.
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie Zalewu Arkadia wraz z separatorem zlokalizowanym przy ul. Zastawie oraz Wylotem przy ul. Wojska Polskiego".
- Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych i dróg istotnych z punktu widzenia zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Wigierskiego Parku Narodowego
- Przebudowa ulicy Wylotowej i Kolejowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 655 (ul. Północna) oraz niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Suwałkach - ochrona p.poż.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Remont budynków Nadleśnictwa "Śnieżka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.