To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Suwałki: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy
ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 107574 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69802 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część I - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach 1. Zakres zamówienia obejmuję wymianę stolarki okiennej szt. 24 w budynku będącym własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno - użytkowy. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach 1. Zakres zamówienia obejmuję wymianę stolarki okiennej w lokalach Nr 5, 7, 8 - szt. 14. w budynku będącym własnością Gminy Miasta Suwałki. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część III - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A i 57 w Suwałkach. 1. Zakres zamówienia obejmuję wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach będących własnością : 1.1. Gminy Miasta Suwałki - ul. Kościuszki 44A, lokale Nr 2, 3, 6 - szt. 14 - ul. Kościuszki 57, lokal Nr 1 - szt. 4 1.2. Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 44A Części wspólne budynku - stolarka okienna szt. 15, stolarka drzwiowa szt. 2 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 10 i 11 do SIWZ 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, maksymalnie: 84 m-ce - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30544,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31365,00
Oferta z najniższą ceną: 31365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44676,85
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku przy ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13794,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11691,00
Oferta z najniższą ceną: 11691,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17354,78
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A i 57 w Suwałkach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "DABOR" RADOSŁAW TRUSZKOWSKI
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR, Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21866,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20385,00
Oferta z najniższą ceną: 20385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30668,39
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych: Przedszkole Miejskie nr 1 Kostrzyn, SP2 Kostrzyn, SP Gułtowy, SP Czerlejno, SP Iwno wraz z rozbudową SP Siekierki Wielkie
- Modernizacja infrastruktury Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim
- "Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"
- "Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Mokotowska 27 m 17 (ADK-2), część nr 2: Smolna 15 m 14 (ADK-5) (w podziale na 2 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.