Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Grybów: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gyrbów w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011
Numer ogłoszenia: 107547 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, faks 018 4450204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gyrbów w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Gyrbów w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011 Zadanie nr 1 Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce. Zadanie nr 2 Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej. Zadanie nr 3 Dowóz uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej i Szkoły Podstawowej w Cieniawie. Zadanie nr 4 Dowóz uczniów do Gimnazjum w Stróżach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: Zadanie nr 1 - 2.000 zł. Zadanie nr 2 - 3.500 zł. Zadanie nr 3 - 2.500 zł. Zadanie nr 4 - 3.000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetragu mogą wziąść udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń przez nich złożonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: 2.1. Wypełniony(e) -formularz(e) oferty cenowej- (na każde zadanie oddzielny formularz - (razem cztery formularze). 2.2. Kserokopia dowodu wniesienia wadium -na każde zadanie inna kwota wadium. 2.3. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. - muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wartość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek). 2.5. W przypadku składania oferty przez dwa lub kilka podmiotów gospodarczych (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (Konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie w szczególności: - jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swo-im zakresem przedmiot zamówienia, - zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przy-padku wyboru oferty, - określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontakto-wania się i współdziałania z Zamawiającym, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, - sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, ubezpieczenia, odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem że odpowiedzialność podmiotów jest wobec zamawiającego solidarna, co musi być zapisane w tej umowie. 2.6. W przypadku gdy Oferentem jest spółka obowiązuje załączenie umowy spółki w zakresie reprezentacji spółki, wtedy gdy nie wynika to z innych dokumentów. 2.7. Kserokopie aktualnych zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz załączeniem dokumentów od organu prowa-dzącego szkoły z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wykonanie przez Oferenta usługi polegającej na przewozie uczniów do co najmniej jednej szkoły w ciągu minimum jednego roku szkolnego z podaniem daty i miejsca wykonywania i potwierdzeniem że usługa ta została wykonywana należycie. 2.9. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.10. Licencja - na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 2.11. Wykaz autobusów niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - Dz.U. z 2003 r., nr 32 poz. 262 z późn. zm.), potwierdzonych przez właściwy wydział komunikacji wraz z dokumentami z których wy-nika prawo dysponowania autobusami przez okres obowiązywania umowy. Na zadanie nr 1 oferent ma posiadać minimum jeden autobus zapewniający wykonanie zamówienia. Na zadanie nr 2 oferent ma posiadać minimum jeden autobus zapewniający wykonanie zamówienia. Na zadanie nr 3 oferent ma posiadać minimum jeden autobus zapewniający wykonanie zamówienia. Na zadanie nr 4 oferent ma posiadać minimum dwa autobusy zapewniające wykonanie zamówienia. 2.12. Podpisane umowy na dowóz uczniów - 4 formularze..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej we Florynce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krużlowej Wyżnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej i Szkoły Podstawowej w Cieniawie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Ptaszkowej i Szkoły Podstawowej w Cieniawie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Stróżach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Gimnazjum w Stróżach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2025/2026"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.