eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › Remont dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Podegrodzie: Remont dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 107392 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 12 części: 1) Część I: 1. Remont drogi gminnej od Kumora w kierunku Klaga w miejscowości Chochorowice z zakresem robót: a) profilowanie drogi, b) korytowanie, c) roboty ziemne, d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm, e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, g) demontaż zniszczonego przepustu fi 40 o dł. 5 cm, h) montaż nowego przepustu fi 40 o dł. 5 cm, i) ścianki czołowe dla przepustu fi 40 - 2 szt. j) pobocza. 2) Część II: 1. Remont drogi gminnej Pod Cmentarz (od plebani do Kostrzewy) w miejscowści Brzezna - cz. A z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) korytowanie, d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm, e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, g) pobocza, h) montaż korytek ściekowych. 2. Remont drogi gminnej Pod Cmentarz w miejscowości Brzezna - cz. B z zakresem robót: a) ścięcie poboczy, b) cięcie piłą asfaltu, c) oczyszczenie i skropienie emulsją, d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza. 3) Część III: 1. Remont drogi gminnej Koło Fryca (od granicy Brzezna w kierunku zbiornika wody) w miejscowości Chochorowice z zakresem robót: a) ścięcie poboczy, b) cięcie piłą asfaltu, c) oczyszczenie i skropienie emulsją, d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza. 4) Część IV: 1. Remont drogi gminnej Wzory w miejscowości Mokra Wieś z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - zjazdy, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza. 5) Część V: 1. Remont drogi gminnej Do Iwana (Iwan - Ciuła - Osowie) w miejscowości Mokra Wieś z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza. 6) Część VI: 1. Remont drogi gminnej Do Bogdańskiego w miejscowości Długołęka - Świerkla z zakresem robót: a) profilowanie drogi, b) korytowanie, c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm e) nasyp z kruszywa naturalnego na przepuście, f) czyszczenie rowu, g) montaż przepustu fi 50 - 4 szt., h) ścianki czołowe dla przepustów fi 50 - 4 szt., i) ułożenie płyt ażurowych o wym. 90*60*10 wraz z zabiciem kołków drewnianych - 10,80 m2 (20 szt.), j) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, k) pobocza. 7) Część VII: 1. Remont drogi gminnej Wierzchowina (od mostu do remizy) w miejscowości Gostwica z zakresem robót: a) ścięcie poboczy, b) cięcie piłą asfaltu, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego na zjazdach o gr. 10 cm, d) frezowanie nawierzchni, e) oczyszczenie i skropienie emulsją, f) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm, g) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, h) pobocza, i) skropienie poboczy emulsja, j) regulacja ulicznych kratek ściekowych - 3 szt. 8) Część VIII: 1. Remont drogi gminnej Tłoki w miejscowości Podrzecze - cz. A z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) korytowanie, c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, f) podwyższenie i regulacja studni kanalizacyjnej fi 600. 2. Remont drogi gminnej Sikory (od oczyszczalni do Wnęków) w miejscowości Podrzecze - cz. B z zakresem robót: a) profilowanie nawierzchni, b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, c) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, d) pobocza, e) regulacja studzienki kanalizacyjnej fi 315 (teleskop) - 1 szt. 9) Część IX: 1. Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) ścinanie poboczy, c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni, d) frezowanie, e) korytowanie na gł. 30 cm, f) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm, g) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, h) wyrównanie asfaltem o gr. 3 cm, i) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm, j) pobocza, k) regulacja i podniesienie studzienek wodociągowych - 3 szt. 10) Część X: 1. Remont drogi gminnej Łąkta Rogi w miejscowości Juraszowa z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową, d) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 8 cm, e) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa o gr. 5 cm, f) uzupełnienie poboczy kruszywem, g) rozebranie i ponowny montaż barier drogowych 24 mb. 11) Część XI: 1. Remont drogi gminnej W stronę Owieczki w miejscowości Rogi i Podegrodzie z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, f) odwodnienie. 12) Część XII: 1. Remont drogi gminnej koło Maciuszków w miejscowości Rogi z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową, d) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm, e) montaż korytek betonowych. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określają załączniki nr 9 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m oraz załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 1.500,00 zł - dla części nr I, b) 4.500,00 zł - dla części nr II, c) 1.000,00 zł - dla części nr III, d) 1.500,00 zł - dla części nr IV, e) 500,00 zł - dla części nr V, f) 1.500,00 zł - dla części nr VI, g) 4.500,00 zł - dla części nr VII, h) 300,00 zł - dla części nr VIII, i) 500,00 zł - dla części nr IX, j) 5.000,00 zł - dla części nr X, k) 2.000,00 zł - dla części nr XI, l) 500,00 zł - dla części nr XII, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Remont dróg gminnych - część nr. 4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.04.2014 r. o godz. 900. 5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - aa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł - dla części nr I. ba) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltowa o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dla części nr II, ca) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł - dla części nr III, da) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł - dla części nr IV, ea) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł - dla części nr V, fa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł - dla części nr VI, ga) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnia asfaltową o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dla części nr VII, ha) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł - dla części nr VIII, ia) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł - dla części nr IX, ja) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dla części nr X, ka) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł - dla części nr XI, la) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł - dla części nr XII. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: aa) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami - dla części I - XII. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30.000,00 zł - dla części nr I, ba) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dla części nr II, ca) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25.000,00 zł - dla części nr III, da) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr IV, ea) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr V, fa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000,00 zł - dla części nr VI, ga) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dla części nr VII, ha) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł - dla części nr VIII, ia) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr IX, ja) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dla części nr X, ka) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr XI, la) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 12.000,00 zł - dla części nr XII. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) kosztorys ofertowy (sporządzony w oparciu o przedmiar robót nr 9 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m), c) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, d) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekty umów stanowiących załączniki nr 8 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l do specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej od Kumora w kierunku Klaga w miejscowości Chochorowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) profilowanie drogi, b) korytowanie, c) roboty ziemne, d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm, e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, g) demontaż zniszczonego przepustu fi 40 o dł. 5 cm, h) montaż nowego przepustu fi 40 o dł. 5 cm, i) ścianki czołowe dla przepustu fi 40 - 2 szt. j) pobocza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Pod Cmentarz (od plebani do Kostrzewy) w miejscowości Brzezna - cz. A i Remont drogi gminnej Pod Cmentarz w miejscowości Brzezna - cz. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część A z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) korytowanie, d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm, e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, g) pobocza, h) montaż korytek ściekowych. część B z zakresem robót: a) ścięcie poboczy, b) cięcie piłą asfaltu, c) oczyszczenie i skropienie emulsją, d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Koło Fryca (od granicy Brzezna w kierunku zbiornika wody) w miejscowości Chochorowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) ścięcie poboczy, b) cięcie piłą asfaltu, c) oczyszczenie i skropienie emulsją, d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej Wzory w miejscowości Mokra Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - zjazdy, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Iwana (Iwan - Ciuła - Osowie) w miejscowości Mokra Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, f) pobocza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Bogdańskiego w miejscowości Długołęka - Świerkla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) profilowanie drogi, b) korytowanie, c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm e) nasyp z kruszywa naturalnego na przepuście, f) czyszczenie rowu, g) montaż przepustu fi 50 - 4 szt., h) ścianki czołowe dla przepustów fi 50 - 4 szt., i) ułożenie płyt ażurowych o wym. 90*60*10 wraz z zabiciem kołków drewnianych - 10,80 m2 (20 szt.), j) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, k) pobocza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi gminnej Wierzchowina (od mostu do remizy) w miejscowości Gostwica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) ścięcie poboczy, b) cięcie piłą asfaltu, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego na zjazdach o gr. 10 cm, d) frezowanie nawierzchni, e) oczyszczenie i skropienie emulsją, f) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm, g) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm, h) pobocza, i) skropienie poboczy emulsja, j) regulacja ulicznych kratek ściekowych - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont drogi gminnej Tłoki w miejscowości Podrzecze - cz. A i Remont drogi gminnej Sikory (od oczyszczalni do Wnęków) w miejscowości Podrzecze - cz. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) korytowanie, c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, f) podwyższenie i regulacja studni kanalizacyjnej fi 600. Część B z zakresem robót: a) profilowanie nawierzchni, b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, c) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, d) pobocza, e) regulacja studzienki kanalizacyjnej fi 315 (teleskop) - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) ścinanie poboczy, c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni, d) frezowanie, e) korytowanie na gł. 30 cm, f) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm, g) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, h) wyrównanie asfaltem o gr. 3 cm, i) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm, j) pobocza, k) regulacja i podniesienie studzienek wodociągowych - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont drogi gminnej Łąkta Rogi w miejscowości Juraszowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową, d) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 8 cm, e) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa o gr. 5 cm, f) uzupełnienie poboczy kruszywem, g) rozebranie i ponowny montaż barier drogowych 24 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Remont drogi gminnej W stronę Owieczki w miejscowości Rogi i Podegrodzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm, c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm, f) odwodnienie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Remont drogi gminnej koło Maciuszków w miejscowości Rogi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową, d) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm, e) montaż korytek betonowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.