eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryRemont kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 ul. Słowackiego 34, 42-600 Tarnowskie Góry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Tarnowskie Góry: Remont kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 ul. Słowackiego 34, 42-600 Tarnowskie Góry
Numer ogłoszenia: 107373 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 , ul. Słowackiego 34, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 0-32 285 41 94, faks 0-32 285 41 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zsp1.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 ul. Słowackiego 34, 42-600 Tarnowskie Góry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kotłowni węglowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach. Moc kotłowni 300 kW. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejących urządzeń, armatury, rurociągów i izolacji cieplnej w kotłowni, - montaż dwóch kotłów węglowych stalowych o mocy 150kW każdy z podajnikami automatycznymi na ekogroszek; - montaż urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją techniczną; - montaż czopuchów z blachy stalowej o grubości 5mm - montaż rurociągów i armatury; - zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja cieplna rurociągów; -uruchomienie i regulacja pracy kotłowni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych - oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć wykonanie robót wymiany pieców CO o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą (ami) uprawnioną do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie konstrukcyjno - budowlanym (Dz.U.2000r. Nr 106 poz.1126 Prawo budowlane t.j. z późn.zm.), c) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą (ami) uprawnioną do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie konstrukcyjno - budowlanym 1.4. wykaz robót budowlanych (oświadczenie) potwierdzony referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć zrealizowanie robót wymiany pieców CO o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł 1.5. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zsp1.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 1 42-600 Tarnowskie Góry ul. Słowackiego 34 sekretariat szkoły pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 1 42-600 Tarnowskie Góry ul. Słowackiego 34 sekretariat szkoły pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.