eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Usługi konserwacji systemów alarmowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Legionowo: Usługi konserwacji systemów alarmowych.
Numer ogłoszenia: 107368 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1237 , ul. Koszarowa 1, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6865848, faks 022 6865718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji systemów alarmowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji systemów alarmowych w obiektach RWŁ Legionowo. Część I obejmuje konserwację: - systemu włamania i napadu (SWiN), - systemu telewizji przemysowej (CCTV) i videofonu, - systemu kontroli dostępu(SKD) w budynku nr 7 w Legionowie przy ul. Koszarowej 1. Część II obejmuje konserwację - systemu zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem do infrastruktury telekomunikacyjnej w n/w obiektach: 1) RWŁ Legionowo ul. Koszarowa 1 b.7, 2) GWŁ: Białobrzegi ul. Osiedle Wojskowe, 3) GWŁ Ciechanów ul. Wojska Polskiego 54 b.8, 4) GWŁ Kazuń, 5) GWŁ Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 267 b.3, 6) GWŁ Przasnysz ul. Makowska 8, 7) GWŁ Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1 b.10, 8) GWŁ Zegrze Płn. ul. Juzistek b.4 , 9) GWŁ Siedlce ul. Składowa 39 b.40, 10) GWŁ Łomża Al. Legionów 133 b. 12, 11) GWŁ Białystok ul. Kawaleryjska 70 b.21..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 08.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DO CZĘŚCI 1: 1)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający: licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny, licencje pracowników ochrony I stopnia - serwisanci 2)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy: nadzór techniczny - osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli TAJNE serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach specjalnych znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy I - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE 3)Posiadają aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE 4)Zatrudniają Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa 5)Posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych 6)Posiadają instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 7)Posiadają certyfikat lub świadectwo kwalifikacyjne na system lub poszczególne urządzenia alarmowe do instalacji w obiektach wojskowych 8)Prowadzą całodobowy dyżur serwisowy, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu Zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia; DO CZĘŚCI 2 1)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający: licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny i serwisanci 2)Posiadają instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zrealizowanie usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny. 2.licencje pracowników ochrony I stopnia - serwisanci. 3.poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli TAJNE - nadzór techniczny. 4.poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE w strefie bezpieczeństwa klasy I - serwisanci. 5.poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - serwisanci. 6.świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzul TAJNE DO CZĘŚCI 2 1)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający: licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny i serwisanci 2.Posiadają instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA2 3)Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginałów, kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem lub oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1237 ul. Koszarowa 1 05-119 Legionowo bud. nr 1 parter. pok 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 1237 w Legionowie ul. Koszarowa 1 budynek nr 3 parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja: - systemu włamania i napadu ?SWiN/, - systemu telewizji Przemysłowej /CCTV/, - systemu kontroli dostepu /SKD/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)elementy Systemu Włamania i Napadu (SWiN) podlegające konserwacji: 1) Interfrejs drukarki ATS - 2 szt. 2) Bateria BS 131N - 4 szt. 3) Bateria BS 129N - 5 szt. 4) Odbiornik OR2 (NOKTON) - 1 szt. 5) Centrala alarmowa ATS - 1 szt. 6) Transkoder NOKTON - 1 szt. 7) Zestaw komputerowy - 2 kpl. 8) Manipulator szyfrowy ATS - 7 szt. 9) Ehspander ATS - 9 szt. 10)Czujka Mikrofalowa - 6 szt. 11) Przycisk napadowy - 2 szt. 12) Przycisk pomocy medycznej - 2 szt. 13) Czujka kontaktronowa - 24 szt. 14) Czujka wstrząsowa - 4 szt. 15) Sygnalizator akustyczno - optyczny wewnętrzny - 1 szt. 16) Sygnalizator optyczno - akustyczny z zasilaniem awaryjnym - 1 szt. 17) Czujka PIR - kurtyna poz. - 9 szt. 18) Czujka PIR - szerokokątna - 8 szt. 19) Nadajnik NR2 Multi (NOKTON) - 2 szt. 20) Izolator zwarć ATS - 1 szt. b) elementy Systemu Telewizji Przemysłowej (CCTV ) i videomofonu podlegające konserwacji: 1) Akumulator 12V/40Ah - 4 szt. 2) Moduł kamery URMET-MIWI - 1 szt. 3) Zasilacz MIWI URMET - 1 szt. 4) Videmonitor URMET-MIWI - 3 szt. 5) Rejestrator cyfrowy 16 wejść video nagrywarka CD-R - 1 szt. 6) Zasilacz (PALKO) - 4 szt. 7) Kamera kolorowa wewnętrzna - 1 szt. 8) Kamera kolorowa zewnętrzna - 3 szt. 9) Monitor kolorowy LCD 19 - 1 szt. 10) Podświetlacz diodowy - 4 szt. 11) Adapter po transmisji po skrętce - 1 szt. 12) Obudowa kamery z grzałką - 3 szt. c) elementy Systemu Kontroli Dostępu (SKD) podlegające konserwacji: 1) Pamięć ATS - 1 szt. 2) Bateria BS 129N - 1 szt. 3) Centrala alarmowa ATS - 1 szt. 4) Manipulator szyfrowy ATS - 1 szt. 5) Czujka kontraktonowa - 4 szt. 6) Przycisk ewak. otwarcia drzwi - 4 szt. 7) Akumulator 65 Ah - 3 szt. 8) Zwora elektromagnetyczna - 4 szt. 9) Samozamykacz - 4 szt. 10) Kontroler ATS - 1 szt. 11) Czytnik ATS - 8 szt. 12) Programator kart ATS - 1 szt. 13) Zestaw komputerowy - 1 kpl. 14) Interfeis drukarki ATS - 1 szt. UWAGA: Sprzęt podlegający konserwacji dla części 1 a, b, c jest na gwarancji Szczegółowy wykaz urządzeń alarmowych, podlegających konserwacji z podziałem na rodzaje i ilości, będzie udostępniony w siedzibie Zamawiającego u Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych po okazaniu przez Wykonawcę listy osób, które z ramienia Wykonawcy będą wykonywały prace konserwacyjne z udokumentowaniem posiadania przez te osoby poświadczeń bezpieczeństwa oraz stosownych licencji. Pracownicy Wykonawcy, których nie będzie na w/w liście nie będą dopuszczeni do prac zawartych. a)elementy Systemu Włamania i Napadu (SWiN) podlegające konserwacji: 1) Interfrejs drukarki ATS - 2 szt. 2) Bateria BS 131N - 4 szt. 3) Bateria BS 129N - 5 szt. 4) Odbiornik OR2 (NOKTON) - 1 szt. 5) Centrala alarmowa ATS - 1 szt. 6) Transkoder NOKTON - 1 szt. 7) Zestaw komputerowy - 2 kpl. 8) Manipulator szyfrowy ATS - 7 szt. 9) Ehspander ATS - 9 szt. 10)Czujka Mikrofalowa - 6 szt. 11) Przycisk napadowy - 2 szt. 12) Przycisk pomocy medycznej - 2 szt. 13) Czujka kontaktronowa - 24 szt. 14) Czujka wstrząsowa - 4 szt. 15) Sygnalizator akustyczno - optyczny wewnętrzny - 1 szt. 16) Sygnalizator optyczno - akustyczny z zasilaniem awaryjnym - 1 szt. 17) Czujka PIR - kurtyna poz. - 9 szt. 18) Czujka PIR - szerokokątna - 8 szt. 19) Nadajnik NR2 Multi (NOKTON) - 2 szt. 20) Izolator zwarć ATS - 1 szt. b) elementy Systemu Telewizji Przemysłowej (CCTV ) i videomofonu podlegające konserwacji: 1) Akumulator 12V/40Ah - 4 szt. 2) Moduł kamery URMET-MIWI - 1 szt. 3) Zasilacz MIWI URMET - 1 szt. 4) Videmonitor URMET-MIWI - 3 szt. 5) Rejestrator cyfrowy 16 wejść video nagrywarka CD-R - 1 szt. 6) Zasilacz (PALKO) - 4 szt. 7) Kamera kolorowa wewnętrzna - 1 szt. 8) Kamera kolorowa zewnętrzna - 3 szt. 9) Monitor kolorowy LCD 19 - 1 szt. 10) Podświetlacz diodowy - 4 szt. 11) Adapter po transmisji po skrętce - 1 szt. 12) Obudowa kamery z grzałką - 3 szt. c) elementy Systemu Kontroli Dostępu (SKD) podlegające konserwacji: 1) Pamięć ATS - 1 szt. 2) Bateria BS 129N - 1 szt. 3) Centrala alarmowa ATS - 1 szt. 4) Manipulator szyfrowy ATS - 1 szt. 5) Czujka kontraktonowa - 4 szt. 6) Przycisk ewak. otwarcia drzwi - 4 szt. 7) Akumulator 65 Ah - 3 szt. 8) Zwora elektromagnetyczna - 4 szt. 9) Samozamykacz - 4 szt. 10) Kontroler ATS - 1 szt. 11) Czytnik ATS - 8 szt. 12) Programator kart ATS - 1 szt. 13) Zestaw komputerowy - 1 kpl. 14) Interfeis drukarki ATS - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 08.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.