Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Gdańsk: sukcesywną dostawę środków chemii profesjonalnej w postaci koncentratów do mycia ręcznego i mechanicznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 107311 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, fax 058 3472913,058 3471415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywną dostawę środków chemii profesjonalnej w postaci koncentratów do mycia ręcznego i mechanicznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: środki chemii profesjonalnej do mycia ręcznego i mechanicznego do różnych podłóg, posadzek, urządzeń sanitarnych typu WC, umywalek, zlewów, kabin prysznicowych, mebli, lamperii, ścian, wykładzin dywanowych oraz powłoki akrylowe i wywabiacze do usuwania napisów grafitti.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ni ma wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 180.000 zł . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca w ostatnich trzech latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) osiągnął średni przychód netto nie mniejszy niż: 700 000 zł . 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający sprawdzi czy wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. IV niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4)rachunek zysków i strat ( w przypadku, gdy sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu dotyczącą rachunku zysków i strat ), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. skuteczność - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dzp.pg.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Osiedla Studenckiego 80 -434 Gdańsk ul. Wyspiańskiego 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Roboty remontowe w bud. nr 12, przy ul. G. Narutowicza 11/12, nr 61, przy ul. Sobieskiego 7 oraz w bud. nr 60, przy ul. Sobieskiego 5 Wydz. Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
- Przedmiotem zamówienia jest grupowy program opieki medycznej pracowników oraz członków rodzin pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Wykonanie 5 letniego przeglądu instalacji elektroenergetycznych w Hali Ergo Arena
- Budowa dojścia z przystanku tramwajowego "Częstochowska" do ul. Warszawskiej w Gdańsku
- Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku_powtórzone
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2025 r.
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Dostawa środków czystości i higieny do Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.