eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawy leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Pionki: Dostawy leków
Numer ogłoszenia: 107215 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy leków Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 11 zadaniach, którym to zadaniom nadano następujące nazwy: zadanie nr 1 - środki psychotropowe i odurzające (ujęto 40 pozycji produktów leczniczych (dalej: p.l.), zadanie nr 2 - leki recepturowe (ujęto 32 poz. p.l), zadanie nr 3 - antybiotyki (ujęto 5 poz. p.l.), zadanie nr 4 - antybiotyki, leki (ujęto 29 poz. p.l.), zadanie nr 5 - antybiotyki, leki (ujęto 25 poz. p.l.), zadanie nr 6 - leki (ujęto 64 poz. p.l.), zadanie nr 7 - leki (ujęto 20 poz. p.l.), zadanie nr 8 - heparyny drobnocząsteczkowe (ujęto 3 poz. p.l.), zadanie nr 9 - heparyny drobnocząsteczkowe (ujęto 5 poz. p.l.), zadanie nr 10 - płyny infuzyjne, żywienie pozajelitowe(ujęto 30 poz. p.l.), zadanie nr 11 - benzyna apteczna (ujęto 1 poz. p.l.). Formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych zadań dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2.1 - 2.11). Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art.29 ust.3 ustawy należy przyjąć, iż określonym przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych (tj. załącznikach nr 2.1 - 2.11 do SIWZ) produktom leczniczym towarzyszy wyraz lub równoważny, co oznacza odpowiedniki oryginalnych leków, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego. Możliwość składania ofert częściowych: Tak - na zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyodrębnienia określonych pozycji z zadań i utworzenie z nich dodatkowych podzadań po uprzednim skierowaniu zapytań w tej kwestii i dokonaniu ich analizy przez zamawiającego, co należy rozumieć jako fakultatywne rozwiązanie, które nie może stanowić podstawy wywierania jakiegokolwiek nacisku przez wykonawców na podział zadań wg ich uznania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki finansowe i płatności: 2.1.termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, 3.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1.Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowane przez wykonawców produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. 3.2.Oferowane przez wykonawców produkty lecznicze muszą być zarejestrowane (wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dopuszczone do obrotu na podstawie: -przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 53, poz.533 z późniejszymi zmianami), -jeżeli któryś z produktów podlega innej klasyfikacji wówczas należy w tej kwestii dołączyć odpowiednie oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem jakiego produktu oświadczenie to dotyczy. 3.3.Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. - krótszy termin ważności dopuszcza się wyłącznie w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu leczniczego, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Koncesja/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, 3.Zezwolenie na obrót środkami odurzającymi i psychotropowymi (dot. wykonawców, którzy składają ofertę w zakresie zadań, w których ujęto tego rodzaju produkty lecznicze), 4.Zezwolenie na import docelowy (wyłącznie w sytuacji gdy wykonawca samodzielnie sprowadza z zagranicy środki farmaceutyczne). 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że produkty lecznicze jakie ma zamiar dostarczać wykonawca, i jakie będzie dostarczał w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, w zakresie zadania lub zadań, którymi jest zainteresowany, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia, Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty (na każde zadanie odrębnie) - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dot. zadania, którego dotyczy oferta (lub zadań) - wzory formularzy asortymentowo-cenowych określają załączniki nr 2.1-2.11 do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego, 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego,pok. Sekcji Zamówień Publicznych,do 12.07.2007r., płatne 21,00PLN,osobiście lub za pobraniem poczt. na wniosek wykonawcy, nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz - Gębka, tel./fax. (048) 6121866, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 19/ 2007 Miejsce realizacji: Apteka Szpitalna zamawiającego zlokalizowana przy Szpitalu Rejonowym, ul. 15-go Stycznia 1, 26-670 Pionki.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki psychotropowe i odurzające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 40 poz. leków, w tym neuroleptyki, środki przeciwbólowe, środki przeciwepileptyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.15.00-8, 24.46.13.00-6, 24.46.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki recepturowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 32 poz. produktów leczniczych, w tym środki przeczyszczające, kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.41.30.00-2, 24.43.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 5 poz. produktów leczniczych, tj. środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Antybiotyki, leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 29 poz.leków, tj. środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego, środki lecznicze dla układu oddechowego, produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1, 24.47.00.00-9, 24.41.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Antybiotyki, leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 25 poz.leków, tj.środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego, produkty lecznicze do terapii serca, preparaty przeciw anemii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1, 24.42.21.00-9, 24.42.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 64 poz. produktów leczniczych, w tym neuroanaleptyki, środki przeciwbólowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.16.00-9, 24.40.00.00-8, 24.46.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 20 poz. leków, w tym produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego, produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego, betablokery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.20.00-5, 24.42.20.00-8, 24.42.26.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Heparyny drobnocząsteczkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 3 poz. produktów leczniczych, tj. środki obniżające krzepliwość krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Heparyny drobnocząsteczkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 5 poz. produktów leczniczych, tj. środki obniżające krzepliwość krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płyny infuzyjne, żywienie pozajelitowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 30 poz. produktów leczniczych, tj. roztwory lecznicze, produkty do żywienia pozajelitowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9, 24.49.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Benzyna apteczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 1 poz. tj. benzynę apteczną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.