eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Zakup i systematyczna dostawa drobnego sprzetu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Sokołów Podlaski: Zakup i systematyczna dostawa drobnego sprzetu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 107194 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. ks. Jana Bosko 5, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7817320, fax 025 7876083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsokolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i systematyczna dostawa drobnego sprzetu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę strzykawek, igieł, cewników, kaniul,drenów itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.złozenie oświadczenia, ze wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 Ustawy prawo zamowien publicznych 2.złożenie oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamowien publicznych 3.zlożenie oświadczenia, że wykonawca posiada wszystkie dokumenty dopuszczające proponowane wyroby do obrotu i uzywania na obszarze RP 4.dostarczenie zamawiajacemu próbek proponowanych wyrobów w ilościach przewidzianych w siwz, celem ichoceny jakościowej oraz przydatności w warunkach szpitala zamawiajacego. 5.złozenie oświadczenia, że wykonawca zapoznał się ze siwz i akceptuje jej treść.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzajace dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. dostarczenie na kazde żądanie zamawiajacego następujących dokumentów: deklaracji zgodności na oferowane wyroby, świadectw rejestracji proponowanych wyrobów w URL

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 08-300 Sokołów podlaski ul. ks. Jana Bosko 5, biurowiec, lokal 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego: Sokołów podlaski ul. ks. Jana Bosko 5, biurowiec lokal 37(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki lekarsie i igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje strzykawki, igły, cewniki do odsysania, termometry lekarskie, pojemniki na zużyt sprzet i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 25.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena jakości i przydatności w warunkach zamawiajacego - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje różne rodzaje kaniul, przedłużacze do pomp infuzyjnych, przyrządy do przetaczania krwi i ionne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena jakości i przydatności w warunkach zamawiajacego - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maski tlenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje maski tlenowe dla dorosłych i dzieci,oraz cewniki do podawania tlenu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena jakości i przydatności w warunkach zamawiajacego - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki Foleya.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuję cały asortyment wymiarowy cewników Foleya, Nelaton i Tiemana.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena jakości i przydatności w warunkach zamawiającego - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Folie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje asortyment folii o wymiarach 15 x 28 cm, 30 x 28 cm, 45 x 28 cm lub zbliżonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena jakości i przydatności w warunkach zamawiajacego - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje dreny Redona, zestawy do drenażu klatki piersiowej , wkłady workowe o róznych pojemnościach i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 75
    • 2. ocena jakości i przydatności w warunkach zamawiajacego - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.