eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zabezpieczenie brzegów wklęsłych rzeki Prosny w km 51+450 - 52+300 w m. Jastrzębniki z wykonaniem remontu progu stabilizacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Poznań: Zabezpieczenie brzegów wklęsłych rzeki Prosny w km 51+450 - 52+300 w m. Jastrzębniki z wykonaniem remontu progu stabilizacyjnego
Numer ogłoszenia: 107181 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184500 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie brzegów wklęsłych rzeki Prosny w km 51+450 - 52+300 w m. Jastrzębniki z wykonaniem remontu progu stabilizacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia brzegów wklęsłych rzeki Prosny w km 51+450 - 52+300 w m. Jastrzębniki z wykonaniem remontu progu stabilizacyjnego. 1. Cel i zakres zadania: Celem zadania jest zabezpieczenie wklęsłego prawego brzegu rzeki Prosny od km 50+700 do km 51+550 narażonego na ciągłe silne podmywanie. Jednocześnie inwestycja obejmuje remont istniejącego progu palowo-kamiennego w km 51+480 redukującego spadek zwierciadła wody. 2. Lokalizacja obiektu: Przedmiotowy odcinek rzeki Prosny położony jest na rzece Prośnie w km 50+700 do km 51+550 jej biegu ca 1,6 km poniżej istniejącego jazu z MEW w Jastrzębnikach (km 52+600). Środkiem rzeki przebiega granica powiatu pleszewskiego i kaliskiego. Remontowany próg palowo-kamienny znajduje się w km 51+480. 3. Opis stanu istniejącego: Koryto rzeki w trakcie powodzi w 2010 roku, zmieniło swoją trasę przerywając jeden z meandrów. Przerwanie meandra skrócenie długości rzeki, spowodowało lokalne zwiększenie spadku podłużnego jej dna i zwiększenie prędkości wody, co w efekcie powoduje znaczne podmywanie skarpy rzeki na odcinku od km ca 51+000 do km 51+150. Postępujące podmywanie gruntu w dolnej części skarpy spowodowało znaczne przesunięcie się koryta Prosny i zajęcie przez nie części prywatnych gruntów. Na odcinku od starorzecza w km ca 51+300 do km 51+450, koryto rzeki Prosny płynie odcinkiem prostym a skarpy nie wykazują większych zmian ani uszkodzeń. Istniejący w km 51+480 zniszczony próg był zbudowany ze ścianek i palisad drewnianych wypełnionych narzutem kamiennym. Po jego konstrukcji pozostały jedynie fragmenty drewnianych palisad oraz kamienne umocnienia brzegów. 4. Technologia robót i sposób wykonania: Zabezpieczenie brzegów: Na podstawie oceny brzegów rzeki Prosny na rozpatrywanym odcinku, do zabudowy wytypowano odcinek prawego brzegu rzeki Prosny od km 51+000 do km 51+135, o długości łącznej liczonej po łuku L = 165 m. Na odcinku tym zaprojektowano umocnienie w formie materaca faszynowo-kamiennego grubości 1,0 m wypełnionego kamieniem łamanym średnicy od 20,0 cm do 50,0 cm, ułożonego na geowłókninie o gramaturze 325 g/m2. W dolnej części skarpy zaprojektowano opornik ze stalowej ścinaki szczelnej z brusów GZ4 L = 3,0 m z rzędną góry ścianki 92,25 m n.p.m. odpowiadającej rzędnej zwierciadła wody przy przepływie SNQ. Istniejące umocnienia skarpy z nieregularnie rozłożonego gruzu ceglano-betonowego, przed rozpoczęciem robót przewiduje się usunąć ze skarpy koparką o długim wysięgniku, z odłożeniem na terenie przyległym do brzegu. Pozyskany ze skarpy gruz dopuszcza się do wbudowania jedynie w części dolnej projektowanego materaca, po uprzedniej segregacji i akceptacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz projektanta. Po zakończeniu remontu prawego brzegu na odcinku od km 51+000 do km 51+135 należy wykonać odbudowę istniejących dróg gruntowych wykorzystywanych w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego teren zajmowany podczas prac remontowych należący do właścicieli prywatnych. Remont progu w km 51+485: Przewidziany do remontu próg zaprojektowano w formie koryta powstałego z dwóch zabitych równolegle do siebie rzędów pali dębowych o średnicy od 15,0 - 18,0 cm, długości L = 2,0 m z górnymi końcami pogrążonymi do rzędnej 92,10 m wyznaczającymi krawędź przelewową progu. Przestrzeń pomiędzy palisadami szerokości 1,50 m oraz ściany koryta zaprojektowano wyścielić geowłókniną o gramaturze 325 g/m2. Na włókninie należy wykonać 20,0 cm ochronę dla geowłókniny warstwą żwiru, na której zaprojektowano 80,0 cm warstwę kamienia łamanego o średnicach 20,0 - 30,0 cm. Konstrukcję progu podparto na górnym i dolnym stanowisku narzutem z kamienia łamanego o gramaturze 20,0 - 50,0 cm na geowłókninie o gramaturze 325 g/m2, z ograniczeniem przy skarpach rzeki palisadą z kołków średnicy 10,0 - 12,0 cm i L=1,2 m. Łącznie zaprojektowano umocnienia dna na długości 4,0 m powyżej progu i 15,0 m poniżej progu. Na zakończeniu umocnień kamiennych w dnie na dolnym stanowisku zaprojektowano ściankę szczelną stalową z brusów GZ4 długości 3,0 m. Górę ścianki w dnie rzeki należy pogrążyć na rzędną 91,35 m n.p.m. natomiast na skarpach do rzędnej 95,20 m n.p.m. Dodatkowo zaprojektowano wydłużenie umocnień materacami faszynowo-kamiennymi grubości 60,0 cm na geowłókninie o gramaturze 325 g/m2 brzegu lewego na górnym stanowisku progu na długości 65,0 m i prawego brzegu na dolnym stanowisku na długości 20,0 m. Materace te mają być podparte w dnie stalową ścianką szczelną typu GZ-4 o długości 3,0 m. Z uwagi na zakres i technologię wykonania projektowanych rozwiązań, roboty zaleca się wykonywać w okresie przepływów SNQ. 5. Organizacja robót: Wszystkie prace przewiduje się wykonywać przy przepływie wody w korycie rzeki w związku z tym należy zachować szczególną ostrożność z zachowaniem przepisów BHP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany EKOBUDOWA S.C., ul. Nowowiejskiego 7, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1236603,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 972223,94

  • Oferta z najniższą ceną: 972223,94 / Oferta z najwyższą ceną: 1078519,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.