eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprawa P10ODPADYKOM2011 na świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Warszawa: Sprawa P10ODPADYKOM2011 na świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej
Numer ogłoszenia: 107177 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa P10ODPADYKOM2011 na świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia, miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania wszelkich odpadów komunalnych o kodach 20 03 01 (niesegregowane - zmieszane - odpady komunalne) i 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe) oraz odpadów, które nie posiadają właściwości niebezpiecznych o charakterze odpadów komunalnych o kodach 18 01 01 (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - z wyłączeniem 18 01 03) i 18 01 04 (inne odpady niż wymienione w 18 01 03) pochodzących ze Szpitala, gromadzonych w altanie śmietnikowej oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; b) odbiór odpadów zgodnie z ustaloną częstotliwością na warunkach określonych w umowie w ilościach szacunkowych wg formularza cenowego (załącznik nr 1a). Przewiduje się możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wg stawek umownych. Ilość szacunkowa wywozu: odpadów komunalnych niesegregowanych z kodów: 20 03 01 (niesegregowane - zmieszane - odpady komunalne) i 18 01 04 (inne odpady niż wymienione w 18 01 03) wynosi 1810 pojemników 1100 l / 24 miesiące; zmieszanych odpadów opakowaniowych z kodu 15 01 06 wynosi 508 pojemników 1100 l / 24 miesiące. Odbiór odpadów z kodu 18 01 01 (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - z wyłączeniem 18 01 03) - zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Podane ilości są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie dokonanych dotychczas wywozów. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie wywiezionych ilości i cen jednostkowych za wywóz. UWAGA: Ustalona częstotliwość wywozu bądź ilość pojemników może ulec zmniejszeniu / zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. c) wyposażenie i dostarczenie (wliczone w cenę usługi) na teren Szpitala plastikowych pojemników 1100 l wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych w ilości łącznie 4 szt. (dostawa pojemników nastąpi w dniu zawarcia umowy - o dniu zawarcia umowy Wykonawca zostanie powiadomiony osobnym pismem) tj.: - 3 szt. pojemników z pokrywami o pojemności 1100 l na odpady komunalne niesegregowane z kodów: 20 03 01 (niesegregowane - zmieszane - odpady komunalne - odpady w workach koloru czarnego ) i 18 01 04 (inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - odpady w workach koloru niebieskiego) z częstotliwością wywozu codziennie 7 razy w tygodniu; - 1 szt. pojemnik z pokrywą o pojemności 1100 l (oznakowany Surowce wtórne) na zmieszane odpady opakowaniowe z kodu 15 01 06 z częstotliwością wywozu codziennie 7 razy w tygodniu; - odpady z kodu 18 01 01 (narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - z wyłączeniem 18 01 03) będą odbierane bezpośrednio po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego i uzgodnieniu terminu; d) odstawienie opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji; e) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika; f) konserwację pojemników, naprawę uszkodzonych pojemników w tym: w zakresie ich szczelności, wymianę na własny koszt zniszczonego pojemnika; g) utrzymanie czystości pojemników oraz sprawności technicznej zamknięć klap zamykających; h) mycie i dezynfekcję pojemników zgodnie z potrzebami w celu utrzymania stałej czystości pojemników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie na odbieranie opadów komunalnych, wydane na podstawie Ustawy z dnia 13.09.1996r. (Dz. U. Nr 132, poz. 622) o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach - tekst jednolity (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie: - zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); - zmniejszenia / zwiększenia ilości i wielkości pojemników; częstotliwości wywozu; - terminu wykonania zamówienia (skrócenie terminu zamówienia w przypadku wykorzystania wartości umowy lub wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 24 miesięcy); - zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; - zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.