eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOrganizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych i organizacja warsztatów w ramach realizacji projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Ostrowiec Świętokrzyski: Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych i organizacja warsztatów w ramach realizacji projektu
Numer ogłoszenia: 107068 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 249 94 08, faks 41 247 01 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywniewdoroslosc.onecik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych i organizacja warsztatów w ramach realizacji projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na organizację stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych z organizacją i przeprowadzeniem warsztatów udzielania pierwszej pomocy w ramach realizacji projektu pn. ,Aktywna dorosłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Opis przedmiotu zamówienia Wyjazd na turnus rehabilitacyjny dla 60 osób (40 BO + 20 opiekunów) z dysfunkcją narządu ruchu w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, z padaczką, ze schorzeniami układu krążenia, z dysfunkcją narządu wzroku, ze schorzeniami neurologicznymi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 3 000,00 PLN, wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: posiadane uprawnienie do organizowania turnusów rehabilitacyjnych potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez właściwego wojewodę z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia zakończenia turnusu,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum cztery usługi związane z organizacją turnusów rehabilitacyjny w tym minimum dwie gdzie w każdej uczestniczyło minimum 50 osób (z opiekunami) zakres obejmował transport tych osób na miejsce turnusu i z powrotem i wartość każdej z dwóch wymaganych usług wynosiła minimum 100 tys. PLN W wykazie należy również wskazać wszystkie usługi zlecone, a niewykonane i wykonane nienależycie, Zamawiający dopuszcza ilość takich usług do 5 % łącznej wartości usług wymienionych w wykazie opisanym powyżej. Do pozycji wykazu odnoszących się do dwóch usług opisanych z wymaganą wartością i ilością osób, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje; dysponowanie ośrodkiem, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, wpisanym do rejestru właściwego wojewody z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia 31 lipca 2012r., tj. prowadzenie własnego ośrodka lub uzyskanie zapewnienia ze strony uprawnionego podmiotu prowadzącego taki ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez niego w ofercie; ośrodek musi spełniać warunki dostępności wymagane dla osób niepełnosprawnych uczestniczących w turnusie, określone w § 15 ust. 1 pkt 4 lit. a) i e) rozporządzenia (Dz.U.2007.230.1694), oraz posiadać bazę żywieniową (stołówka) i noclegową ( pokoje 1, 2 i 3-osobowe z tym, że 2 osobowe to min 50% wszystkich zaoferowanych oraz minimum 5 pokoi 1 osobowych wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (w.c., prysznic lub wanna, umywalka,) telewizorem; zaplecze techniczne i lokalowe do realizacji programów turnusów oraz aktywnych form rehabilitacji (sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć zlokalizowane w budynku zakwaterowania uczestników), dysponować zapleczem do realizacji zajęć kulturalno-oświatowych, dysponować zapleczem rekreacyjno - wypoczynkowym, Opis ośrodka, w którym mają odbyć się turnusy rehabilitacyjne pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego do rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz spełnienia warunków, o których mowa w pkt 7.2.3.1, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusów rehabilitacyjnych, w terminie wskazanych przez zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka dysponowanie autokarami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z WC i klimatyzacją, telewizorem + wideo, minibarkiem (kawa, herbata), minimalna ilość 60 miejsc + 1 siedzących, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model autokaru, nie starszy niż 8 lat dysponowanie odpowiednimi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z kierowcą w trakcie turnusu - co najmniej jednym pojazdem (typu bus dla 9 osób), nie starszy niż 5 lat dysponowanie salą wykładową do przeprowadzenia warsztatów udzielania pierwszej pomocy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu - osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki i zarządzania w pomocy społecznej lub psychologii, ukończony kurs dla kierowników wypoczynku, min 3 letnie doświadczenie w organizacji turnusów wypoczynkowych z doświadczeniem w pracy z osobami niepełnosprawnymi; pielęgniarka - Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; psycholog - osoba posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty i min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne - Osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, min. 3 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadająca doświadczenie w organizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz zajęć sportowo- rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż 100 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum cztery usługi związane z organizacją turnusów rehabilitacyjny w tym minimum dwie gdzie w każdej uczestniczyło minimum 50 osób (z opiekunami) zakres obejmował transport tych osób na miejsce turnusu i z powrotem i wartość każdej z dwóch wymaganych usług wynosiła minimum 100 tys. PLN W wykazie należy również wskazać wszystkie usługi zlecone, a niewykonane i wykonane nienależycie, Zamawiający dopuszcza ilość takich usług do 5 % łącznej wartości usług wymienionych w wykazie opisanym powyżej. Do pozycji wykazu odnoszących się do dwóch usług opisanych z wymaganą wartością i ilością osób, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aktywniewdoroslosc.onecik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTROWCU Św. 27-400 Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 08:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTROWCU Św. 27-400 Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 22 - sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. Aktywna dorosłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.