eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego w Elblągu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Elbląg: Dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 107062 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78016 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukcji Narodowej, ul. Sienkiewicza 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6258940, 6258950, faks 55 6258951.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Liceum Ogólnokształcące.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego w Elblągu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego Przedmiot główny:CPV:42416100-6Nazewnictwo wg CPV:Windy przedmioty dodatkowe:CPV:45110000-1 Nazewnictwo wg CPV:Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych. Roboty ziemne.CPV:45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków.CPV:45.31.10.00-0 Nazewnictwo wg CPV:Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:A.Dokumentacja projektowa I.PRZEDMIAR ROBÓT:1) Przedmiary robót Nazwa: dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego w Elblągu-Przedmiar robót - roboty budowlane-Przedmiar robót - instalacje elektryczne , Obiekt: Budynek IV Liceum Ogólnokształcącego w Elblągu,Branża: Windy, Ogólnobudowlana, Elektryczna, Adres obiektu: , 82-300 Elbląg, ul. Sienkiewicza 4 Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt I. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKT BUDOWLANY: 1.Przedmiot opracowania - Projekt budowlano- wykonawczy :architektura+konstrukcja -Projekt budowlano- wykonawczy : instalacje elektryczne.Obiekt: wejście boczne do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego w Elblągu B.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego 2.Specyfikacja techniczna Instalacje elektryczne Dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. II. i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymieniona w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.1.Zakres zamówienia obejmuje:- Rozbiórka żelbetowego podestu i schodów znajdujących się w miejscu lokalizacji szybu windy.- Roboty ziemne związane z wykonaniem wykopu pod fundament windy.- Wykonanie fundamentu pod szyb windy.- Odtworzenie podestu żelbetowego.- Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej w miejscu lokalizacji szybu.- Podkucie ścianek podokiennych na I i II piętrze oraz zmniejszenie otworów okiennych w celu- Dostosowania ich do wymiarów drzwi windy.- Montaż nadproży stalowych.- Montaż stalowego szybu windy z platformą do transportu osób niepełnosprawnych,- Montaż nowych drzwi wyjściowych na parterze.- Roboty wykończeniowe - tynkowanie, malowanie.- Uporządkowanie terenu budowy,- Wykonanie kompletnego zasilania windy dla osób niepełnosprawnych. 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania.3.W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodne z wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku wygrania przetargu i w razie wykonywania robót z udziałem podwykonawców do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego.5.Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku wygrania przetargu i w razie wykonywania robót z udziałem podwykonawców do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty. Kopie ww. umów Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy z podwykonawcą.6.W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego:a)ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia,b)ubezpieczenie wobec osób trzecich.7.Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego robót.8.W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. 9.Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 10.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.12.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.13.Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania:1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a)konieczność przedłużenia terminu umownego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b)ograniczenie zakresu zamówienia wnikające z braku środków finansowych Zamawiającego,c)ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,d)konieczności zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu:konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.,konieczności wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, e) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej wraz ze zmianą tej wartości, f) ustawowa zmiana stawki VAT oraz związana z tym zmiana kwoty wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura:a)Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b)Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.3)Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.14.Zamawiający informuje, że roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. Roboty muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów BHP i nie mogą kolidować z bieżącą działalnością..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.31.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Metalowo- Elektroniczny Bajpax, ul. Mstowska 3,, 42-270 Nieznanice Kłomnice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121940,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113694,98

  • Oferta z najniższą ceną: 113694,98 / Oferta z najwyższą ceną: 142046,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.