Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Olsztyn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1423N Gietrzwałd- Woryty od km 0+ 869 do km 2+869, dł. odcinka 2,0 km
Numer ogłoszenia: 107045 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270406, fax 089 5273348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1423N Gietrzwałd- Woryty od km 0+ 869 do km 2+869, dł. odcinka 2,0 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1423N Gietrzwałd - Woryty od km 0+869 do km 2+869 na odcinku długości 2,0 km . Roboty obejmują: oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym żwirowo- grysowym w ilości 150 km /m2, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej grysami kamiennymi frakcji 2/5, 5/8 w ilości 18 dcm3/m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają bowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Pzp. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wtmagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 oraz art 24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1) wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) dokumntów stwierdzających,ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane jest, by osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadała aktualne uprawnienia budowlane w zakresie dróg. należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do Izby Inzynierów Budownictwa. 3) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca . Należy posiadac lub mieć zapewniony pisemnie, dostęp ( przez dzierżwę, wynajem, umowę kupna) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zadania . Wymagane jest posiadanie sprzętu specjalistycznego do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa Plac Bema 5 10-516 Olsztyn.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, Place Bema 5 , sekretariat IIp., pok. 214.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rondela - ochrona dziedzictwa kulturalnego poprzez uczytelnienie historycznego terenu przed Wysoką Bramą w Olsztynie .
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Stocznia w Malczycach
- Utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Gościeradów w 2025 r.
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





