Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Wrocław: Przebudowa małpiarni - Okrąglaka
Numer ogłoszenia: 107039 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Miejski Ogród Zoologiczny we Wrocławiu, ul. Wróblewskiego 1/5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3483024 w. 118, fax 071 3483768.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa małpiarni - Okrąglaka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana polegająca na budowie nowego wybiegu zewnętrznego i przebudowie zaplecza inwentarsko - gospodarczego budynku małpiarni - Okrąglaka na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.11.19.99 - 45.11.19.99 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1-3 ustawy w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz : - wskażą osobę na kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane - do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa, - wskażą osobę na kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa, - wskażą osobę na kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót budowlanych polegających na remoncie w o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (netto) każda , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o których mowa w pkt IV 4. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. 3.Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art.22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do SIWZ). 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie( zał. nr 3 do SIWZ) 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ). 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę) wzór umowy stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. 10.Tabela elementów scalonych 11.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Rumiankowej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Szczęśliwa, Pereca, Lwowska, Jemiołowa we Wrocławiu.
- "Jednorazowa dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium niezbędnych do realizacji projektu"
- "Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 3 części na potrzeby realizacji projektów w Łukasiewicz-PORT"
- Budowa chodnika w miejscowości Bielany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 345
- Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego - ETAP II
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.