To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Opole: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu
Numer ogłoszenia: 107019 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78105 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Armii Krajowej 4, 45-071 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 453 88 82, faks 0-77 453 88 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na dwa pakiety tj.: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą w części współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w projektach realizowanych przez OHP Opole tj.: Projekt pn.: Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - III edycja Projekt pn.: Integracja poprzez wymianę Projekt pn.: OHP jako realizator usług rynku pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"PAPIRUS M.GÓRECKI, A.NOWICKI, J.KARYŚ SPÓŁKA JAWNA"
- PAPIRUS Sp. j. M.Górecki, A. Nowicki, J. Karyś, ul. Wodzickiego 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86941,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64350,13
Oferta z najniższą ceną: 64350,13 / Oferta z najwyższą ceną: 68205,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej w Opolu Przedsiębiorstwo Informatyczne Sp. z o.o., ul. Oleska 7, 45-052 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63596,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45006,95
Oferta z najniższą ceną: 45006,95 / Oferta z najwyższą ceną: 70704,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pokoi biurowych nr 1, 2, 4, 6, 7, 7a, 404 oraz pomieszczeń na wieży pod ekspozycję historyczno-artystyczną w budynku Ratuszu w Opolu
- Oczyszczenie separatorów w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- Wymiana okien i drzwi na nowe o wymaganych parametrach odporności ogniowej oraz wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych w budynku A Klinicznego Centrum
- Przebudowa wnętrza podwórzowego ul. Rynek 26-32a w Opolu
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- Bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych i urządzeń pochodnych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-142/2025
- Dostawa tuszy i tonerów dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Rejonów podległych Oddziałowi GDDKiA w Katowicach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.