eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Budowa dwóch budynków mieszkalnych z mieszkaniami chronionymi przy ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 11 w Kutnie w ramach projektu Poprawa stanu infrastruktury społecznej Miasta Kutna poprzez utworzenie kompleks

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Kutno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych z mieszkaniami chronionymi przy ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 11 w Kutnie w ramach projektu Poprawa stanu infrastruktury społecznej Miasta Kutna poprzez utworzenie kompleksu terapeutyczno-integracyjnego Wspólny Dom
Numer ogłoszenia: 106960 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64316 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, faks 024 2542836.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych z mieszkaniami chronionymi przy ul. Kardynała S. Wyszyńskiego 11 w Kutnie w ramach projektu Poprawa stanu infrastruktury społecznej Miasta Kutna poprzez utworzenie kompleksu terapeutyczno-integracyjnego Wspólny Dom.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Obowiązki Wykonawcy na etapie realizacji Inwestycji: 1) Przygotowanie powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączając oświadczenie kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. 2) Udział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy. 3) Współpraca z wykonawcą robót przy opracowaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych związanych z realizacją zadania. 4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) W celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją projektowo - kosztorysową, umową na roboty budowlano - montażowe, szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym robót - Zamawiający wymaga obecności Inspektorów Nadzoru na terenie budowy co najmniej trzy razy w tygodniu, przez cały okres trwania realizacji zadania inwestycyjnego. 6) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zadania w zakresie wymaganym przepisami Prawo budowlane, aktami wykonawczymi do tej ustawy i projektami z należytą starannością. 7) Uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji inspektorów nadzoru dotyczących wykonania przez wykonawcę zakresów dodatkowych nie ujętych zamówieniem podstawowym. 8) Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości, postępem wykonanych robót oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót. 9) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót. 10) Zatwierdzanie faktur wystawionych przez wykonawcę robót w powiązaniu z wartością zawartą w umowie - harmonogramie rzeczowo - finansowym i harmonogramie płatności. 11) W terminie do 3. roboczego dnia każdego miesiąca sporządzenie i przedkładanie Zamawiającemu informacji za poprzedni miesiąc o wykonanym zakresie rzeczowym. 12) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych dotyczących realizacji zadania z udziałem Zamawiającego. 13) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 14) Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego instytucja finansująca w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie przez Zamawiającego określonym. 2. Obowiązki Wykonawcy na etapie odbioru końcowego Inwestycji: 1) Potwierdzenie gotowości do odbioru, zgłoszonej przez wykonawcę robót. 2) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru, wraz z zawiadomieniem dla służb biorących udział w odbiorze. 3) Uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru Inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót oraz skompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej. 4) Przygotowanie dla Zamawiającego odpowiednich dokumentów dla ewentualnego egzekwowania od wykonawcy robót kar umownych i odszkodowań z tytułu nienależytego lub nieterminowego wykonania zobowiązań umownych. 5) Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych (jeden raz w roku) oraz końcowego na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, sporządzenie protokołów usterek oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia stwierdzonych wad i usterek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarząd Inwestycji Sp. z o.o., ul. Podrzeczna 5a, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134456,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.