eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › 30/0412/UN - Usługa ochrony mienia AWFiS Gdańsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Gdańsk: 30/0412/UN - Usługa ochrony mienia AWFiS Gdańsk
Numer ogłoszenia: 106868 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego , ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5547123, 5547227, faks 058 5521792.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 30/0412/UN - Usługa ochrony mienia AWFiS Gdańsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia AWFiS Gdańsk w następujących lokalizacjach:... a)...Główny Campus w Gdańsku Oliwie przy ulicy Kazimierza Górskiego 1 (Hala Widowiskowo-Sportowa, Brama Główna, Biblioteka Główna, Dom Studencki wraz z terenem AWFiS) - przez okres 12 miesięcy (52 tygodni), za wyjątkiem Domu Studenckiego - 92 dni,... b)...Lokal edukacyjny przy ul. Czyżewskiego 30A (budynki dawnego Zespołu Szkół Sportowych i Ogólnokształcących wraz z terenem AWFiS) - przez okres 7 miesięcy (31 tygodni),... c)...Budynek Przystani Wioślarskiej przy ul. Siennickiej 5 wraz z terenem AWFiS - przez okres 12 miesięcy (52 tygodni)... oraz ochrona imprez masowych i sportowych odbywających się w trakcie 12 miesięcy (52 tygodni) na terenie wszystkich wymienionych wyżej lokalizacjach AWFiS. ... Szacowana ilość godzin - 29 584 godzin ... Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 do SIWZ ... Zamawiający określa, że żadna pozycja/część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. ... Podstawowe wymagania Zamawiającego: ... -...posiadanie przez pracowników ochrony środków łączności, w tym stały kontakt z samochodem patrolowym lub grupą interwencyjną Wykonawcy oraz zapewnienie stałej możliwości wezwania Policji. Wykonawca musi zaplanować posiadanie co najmniej 6 nadajników.... -...powierzenie realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiedniej sprawności fizycznej, intelektualnej i zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej.... -...możliwość zastąpienia pracownika ochrony innym pracownikiem Wykonawcy na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach,... -...interwencja grupy patrolowej, patrolu interwencyjnego Wykonawcy w ciągu dnia i nocy, na każde wezwanie pracownika ochrony lub Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 10 minut,... -...jednolite umundurowanie i posiadanie identyfikatorów przez pracowników ochrony realizujących zadanie ochrony mienia,... -...posiadanie stacji monitoringowej,... -...zainstalowania bezprzewodowego systemu dozoru obchodów patroli na poszczególnych obiektach i na terenie AWFiS. ... TERMIN WYKONANIA/REALIZACJI ZAMÓWIENIA... -...czas określony: 12 miesięcy (52 tygodnie) od dnia zawarcia umowy lub -...do wyczerpania szacowanej ilości roboczogodzin wynoszącej 29 584 godz. lub -...do wyczerpania maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania brutto. ... Zamawiający może zrezygnować z realizacji części zamówienia, jednak nie więcej niż 30% szacowanej ilości roboczogodzin, przyjmując tygodniowy (7-dniowy) cykl rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy za faktyczne wykonanie usługi ochrony mienia...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe tj. usługa ochrony mienia AWFiS i zgodnie z ustawą Pzp art. 67 ust 1 p.6 stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia (Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. 2005r., nr 145, poz. 1221). Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się należytym zrealizowaniem co najmniej dwóch umów zawartych na usługę ochrony mienia w wymiarze co najmniej 20.000 roboczogodzin w okresie 12 kolejnych miesięcy każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymaganych ustawowo uprawnień (Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - Rozdz. 5, Dz. U. 2005r., nr 145, poz.1221 oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 lipca 2002r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia, oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania - Dz. U. nr 113 poz. 986). Zamawiający wymaga by Wykonawca zatrudniał na pełnym etacie co najmniej 2 osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia min. 1 000 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1....OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych,..2...Formularz Oferty postępowania nr 30/0412/UN...3...Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia...4...Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dla ustanowionego pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,....5...Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:... 1...zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji, a w szczególności zmian stawek podatkowych (VAT), mających wpływ na cenę. ... Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, tj. części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano.... 2...zmiany danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa) bez zmiany Wykonawcy,... 3...rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. ... Strony uzgadniają, że rozliczenie za faktycznie wykonaną pracę nastąpi wg stawek jednostkowych (1 roboczogodzina/1 pracownika) określonych w umowie przyjmując tygodniowy (7-dniowy) cykl wykonania usługi ochrony mienia tej części zamówienia, z której Zamawiający ma zamiar zrezygnować oraz rozliczenia Wykonawcy.... 4...wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy.... 5...zmiany wskazanego w Załączniku 3 oferty Wykonawcy składu osobowego realizującego umowę. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nowe osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane ustawami uprawnienia oraz spełniają wymagania zawarte w umowie i SIWZ postępowania nr 30/0412//UN a także uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://awf.gdansk.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -...AWFiS, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, Budynek Administracji --...w Dziale Zamówień Publicznych, pok. 18 lub --...w Biurze Kanclerza, pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: AWFiS, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, Budynek Administracji, Biuro Kanclerza, pok. 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.