eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrychówMechaniczne wykaszanie skarp rowów i poboczy dróg gminnych w okresie letnim w Gminie Andrychów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Andrychów: Mechaniczne wykaszanie skarp rowów i poboczy dróg gminnych w okresie letnim w Gminie Andrychów
Numer ogłoszenia: 106819 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne wykaszanie skarp rowów i poboczy dróg gminnych w okresie letnim w Gminie Andrychów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach mechanicznego wykaszania będzie wykonywane: - dwukrotne koszenie traw skarp rowów i poboczy dróg gminnych na terenie Sołectw i na terenie miasta Andrychów (wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji); - koszenie traw i chwastów oraz samosiejek do wysokości ok. 5cm z pobocza oraz przy chodnikach na szerokość od 0,9-1,2 m z zastrzeżeniem, że w obrębie skrzyżowań, przejazdów kolejowych itp. miejsc, które mają wpływ na bezpieczeństwo, szerokość koszenia będzie większa, ustalana bezpośrednio przy przekazaniu zleceń. W zakres usług wchodzą również wysepki i zatoki autobusowe; - uporządkowanie jezdni i poboczy ze skoszonej trawy, chwastów itp. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z następującymi standardami: prace będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego; prace należy wykonywać przy użyciu odpowiedniego sprzętu, określonego w Rozdziale III pkt 2e SIWZ z zachowaniem należytej ostrożności; po rozpoczęciu koszenia, prace muszą być kontynuowane bez zbędnych przerw, aż do ich zakończenia; niedopuszczalne jest powodowanie uszkodzeń lub niszczenie drzew i krzewów podczas koszenia; usunięte jednoroczne samosiewy oraz zakrzaczenia należy uprzątnąć na bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu; wysokość trawy bezpośrednio po koszeniu nie może przekraczać 5 cm; w przypadku zanieczyszczenia chodników i jezdni skoszoną trawą, należy ją uprzątać na bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu, nie przewiduje się natomiast zbierania skoszonej trawy z innych miejsc.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunki udziału w postępowaniu określone w pkt A,B i C winny być spełnione przynajmniej przez jednego z Wykonawców, - warunek udziału w postępowaniu określony w pkt D musi być spełniony przez każdego z Wykonawców, gdyż niedopuszczalne jest, aby zamówienie publiczne było realizowane przez Wykonawców działających wspólnie, z których choćby jeden podlega wykluczeniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według wzoru załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji), b) Aktualny-e odpis-y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie-a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert. c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji). Wykonawca musi przedstawić w powyższym wykazie, że posiada: 1.Ciągnik rolniczy z przyczepą, sztuk 1, 2.Kosiarkę bijakową na wysięgniku do 5 mb, sztuk 1, 3.Kosy spalinowe z frezem, sztuk 3, 4.Pilarkę spalinową, sztuk 1. Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty: d) Formularz ofertowy ( wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji), e) Wzór umowy (załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. f) Wykaz części zamówienia które zostaną powierzone podwykonawcą (załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji) Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: Dokumenty, o których mowa w pkt b zostaną uznane za złożone w sposób prawidłowy w przypadku, gdy zostaną złożone przez każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Andrychów, Rynek 16, pok. 8 (Wydział Drogownictwa i Transportu) w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00-16.00 wtorek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat ( II piętro ) Urzędu Miejskiego w Andrychowie: 34 -120 Andrychów, Rynek 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.