eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Przemyśl: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice Etap II
Numer ogłoszenia: 106815 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Hermanowice Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kanalizacji grawitacyjnej: rury kanałowe PCV Fi 250 x 7,3 mm klasy S-85 m, rury kanałowe PCV Fi 200 x 5,9 mm klasy S - 415 mb, rury kanałowe PCV Fi 200 x 4,9 mm klasy N - 492 mb, rury kanałowe PCV Fi 160 x 4,7 mm klasy S - 28 mb, studnie betonowe z włazem typu ciężkiego Fi 1200 mm - 1 szt, studzienki inspekcyjne Fi 425 z tworzyw sztucznych z rur karbowanych z rurą teleskopową i z rurą teleskopową i z pokrywą betonową i stozkiem - 13 szt, studzienki inspekcyjne Fi 425 z tworzyw sztucznych z rur karbowanych z rurą teleskopową i z włazem żeliwnym - 15 szt, rury ochronne PE Fi 225 mm - 8,4 m, rury ochronne PE Fi 285 mm - 12,6 m, rury ochronne PE Fi 315 - 7 m. Ponadto wykonawca odpowiada za jakość wykonania zamówienia, za należytą staranność, ponosi koszt pełnej obsługi geodezyjnej, koszt urządzenia, zagospodarowania i dozoru placu budowy, stosownych badań, prób i pomiarów oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej, ponosi koszty związane z pokryciem ewentualnych szkód uzytkownikom posesji, koszt odtworzenia dróg i terenów zielonych, koszt zagęszczenia gruntów, koszt zajęcia pasa drogowego na czas robót, koszt opracowania organizacji ruchu, koszt oznakowania pasa drogowego, koszt wykonania tymczasowej drogi dojazdowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 wykonawca składa nastepujace dokumenty: - formularz ofertowy wg wzoru 1 i 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawiona nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości decyzji własciwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postepowaniu o zamówienie publiczne składa następujace dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego - wykaz osob i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca ( minimum 4 inwestycje kanalizacyjne o porównywalnym zakresie) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujace dokumenty: - informację o sytuacji finansowej wg zał. nr 3 do SIWZ -informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wczesniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemyśl 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemyśl 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, pokój nr 202 - sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.