Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chodzież: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - STRÓŻEWO Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Chodzież, do kontaktów: Anna Miazga, ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (0-67) 2821-608, fax (0-67) 2821-608, e-mail: sekretariat@gminachodziez.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminachodziez.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - STRÓŻEWO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: WSIE: STRÓŻEWO, KRYSTYNKA, PODANIN. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: PVC śr. 200 i śr. 160 - 2161 m, Budowa rurociągów tłocznych: PE śr. 40, 50, 63 - 664 m i PE śr. 90 - 3471 m , Budowa przykanalików: PVC śr. 200 i 160 - 1338 m Budowa przepompowni ścieków: - 9 szt Przepompownie należy wyposażyć w moduł GSM o powiadamianiu o awarii na telefon komórkowy oraz w system sterowania lokalnego, z możliwością zdalnego załączania i wyłączania pomp oraz przekazem danych o pracy przepompowni do systemu monitoringu i wizualizacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania zamówienia należy zastosować wyroby dopuszczalne do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji robót a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt. II.1.5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 20.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN - należy wnieść przed terminem składania ofert (dotyczy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.z.p 2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.z.p tj. 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zamówieniem 2) Posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodno-kanalizacyjnej. Wykaże, iż wykonał należycie przynajmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodno-kanalizacyjnej w tym dwie o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda i przynajmniej jedną na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł 3) Wykaże, że przy realizacji robót zatrudni kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane w branżach, które obejmuje zamówienie tj. instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych a także instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz, że osoby te posiadają aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową 3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunek, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oceniany będzie na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów. 2. Warunek, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, oceniany będzie w ten sposób, że zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku przedłożenia dokumentu o zarejestrowaniu lub zgłoszeniu działalności gospodarczej przez wykonawcę w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3. Warunek, że wykonawca posiada doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych, oceniany będzie w ten sposób, że zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż wykonał należycie w okresie ostatnich 5-u lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - przynajmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodno-kanalizacyjnej w tym dwie o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda oraz przynajmniej jedną za kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł 4. Warunek, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, oceniany będzie w ten sposób, że zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN 5. Warunek, że wykonawca posiada kadrę (dotyczy kierownictwa robót), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oceniany będzie w oparciu o przedłożony przez wykonawcę wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia , niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu powierzonych im czynności. Warunek: przy realizacji robót zatrudnione ma być kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane w branżach : instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych a także instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (dokumenty dołączyć do wniosku) oraz posiadające aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dokumenty dołączyć do wniosku). 6. Warunek, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oceniany będzie w ten sposób, że zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca przedłoży stosowny dokument, że jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Za każdy wykazany obiekt spełniający wymagania Zamawiającego i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto) przyznany będzie 1 punkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali największą liczbę punktów. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów , o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna kwota brutto ocenianych robót tj robót spełniających wymagania Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (formularz wraz z załącznikami dostępny w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.gminachodziez.pl) należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy P.z.p. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy P.z.p. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu powierzonych im czynności. Warunek: przy realizacji robót zatrudnione będzie kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych a także instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadające aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - (dołączyć właściwe dokumenty). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Warunek: przynajmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodno-kanalizacyjnej w tym dwie o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda oraz przynajmniej jedną za kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub zgłoszenie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ) - warunek: posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN 10. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być dołączony do wniosku. 2) Dokumenty określone w pkt 1, 2, 5, 6, 7, 8, muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5,6, 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia); 2) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7, składa zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zam) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wniosek należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, zgodnie z wzorem przekazanym wykonawcy. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku ponosi wykonawca. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez wykonawcę. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w zamkniętym opakowaniu (przesyłce) adresowanej w następujący sposób : Urząd Gminy, ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież z dopiskiem \wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na budowę kanalizacji sanitarnej - Stróżewo\.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za pobraniem pocztowym po otrzymaniu zaproszenia do złożenia oferty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2. Wybrany wykonawca na swój koszt wykona projekt organizacji ruchu 3. Wykonawcę obciąża koszt zajęcia pasa drogowego i koszt nadzoru archeologicznego 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Usługi utrzymania czystości biura i jego otoczenia, prace gospodarcze oraz obsługa środków transportowych Nadleśnictwa Podanin
- Utworzenie pionu opieki długoterminowej i geriatrycznej poprzez modernizację i rozbudowę Szpitala Powiatowego w Chodzieży
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





