To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106794 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Świdwin: Przebudowa obiektu mostowego o nr JNI 01008892 przez rzekę Wogrę w ciągu drogi powiatowej nr 1088Z ul. Mickiewicza w miejscowości Połczyn Zdrój wraz z dojazdami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518493-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny
33096520700000, ul.
ul. Podmiejska
18,
78300
Świdwin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 365 23 99, faks
94 365 64 54, e-mail
pzd@powiatswidwinski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.powiatswinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektu mostowego o nr JNI 01008892 przez rzekę Wogrę w ciągu drogi powiatowej nr 1088Z ul. Mickiewicza w miejscowości Połczyn Zdrój wraz z dojazdami.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPR-442/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w inwestycji pod nazwą Przebudowa obiektu mostowego o nr JNI 01008892 przez rzekę Wogrę w ciągu drogi powiatowej nr 1088Z ul. Mickiewicza w miejscowości Połczyn Zdrój wraz z dojazdami, która objęta jest co najmniej 36-cio miesięcznym okresem gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. o W sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. o Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione do realizacji niniejszego zamówienia były zatrudnione u Wykonawcy lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust 3a ustawy Pzp). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy i Podwykonawców sprawdzając legalność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie, a także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości dotyczących legalności zatrudnienia. Wykonawca i Podwykonawcy każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu listy wszystkich pracowników zatrudnionych do wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca i Podwykonawcy zobowiązani są także do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nie przedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymaganej listy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Wykonawcą, który wykonywał będzie robotę budowlaną w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1088Z w ciągu ulicy Mickiewicza, tak aby prace odbywały się bezkolizyjnie dla obu firm. 2. Wykonawca będzie zobowiązany również udostępnić plac budowy firmie energetycznej Energa Oświetlenie, która dokona likwidacji napowietrznej linii energetycznej i budowy podziemnej linii energetycznej oraz oświetlenia drogowego w ciągu ulicy Mickiewicza, tak aby prace odbywały się bezkolizyjnie dla obu firm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45221111-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa obiektu mostowego o nr JNI 01008892 przez rzekę Wogrę w ciągu drogi powiatowej nr 1088Z ul. Mickiewicza w miejscowości Połczyn Zdrój wraz z dojazdami | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT665712.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 897900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Budowa zielonych przystanków w Mieście Świdwin
- ZP/21/2024 Usługa przewozu osób autokarami wraz z kierowcą II
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.