eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawę pojemników kartonowych,plastikowych na odpady medyczne,pokrowców na zwłoki oraz środków czystości do SPSK Nr 1 PAM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Szczecin: dostawę pojemników kartonowych,plastikowych na odpady medyczne,pokrowców na zwłoki oraz środków czystości do SPSK Nr 1 PAM
Numer ogłoszenia: 106772 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę pojemników kartonowych,plastikowych na odpady medyczne,pokrowców na zwłoki oraz środków czystości do SPSK Nr 1 PAM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki kartonowe,plastikowe na odpady medyczne,pokrowce na zwłoki oraz środków czystości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.16.00.00-3, 25.22.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub inny dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: POJEMNIK PLASTIKOWY NA ODPADY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 L 2000 szt. 2 L 2300 szt. 5 L 2400 szt. 10 L 3800 szt. 20 L 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.16.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POJEMNIK KARTONOWY NA ODPADY MEDYCZNE, WYKONANY ZE SPECJALNEGO WODOSZCZELNEGO KARTONU, KTÓREGO WNĘTRZE WYŁOŻONE JEST FOLIĄ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 L 2000 szt. 10 L 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.16.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: POKROWCE NA ZWŁOKI DLA DOROSŁYCH POKROWCE NA ZWŁOKI DLA NOWORODKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czarne, nie przezroczyste, zamykane na zamek błyskawiczny, posiadające uchwyty wycięte w odpowiednio wzmocnionych narożnikach worka, wykonane z grubej folii LDPE z surowca pierwotnego zapewniającej wytrzymałość do 150kg,, wyposażene w dwie pary rękawic foliowych. 200 szt. mleczne, nie przezroczyste, zamykane na zamek błyskawiczny, wykonane z grubej folii LDPE z surowca pierwotnego, wyposażone w dwie pary rękawic foliowych, rozmiar ok. 60 x 80 cm, grubość folii min. 140 mikronów 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.16.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do naczyń typu LUDWIK 1 L lub równoważny 270 szt. Płyn do WC typu DOMESTOS 1,25 lub równoważny 1200 szt. Płyn do mycia szyb 0,5 L z atomizerem 520 szt. Płyn uniwersalny do mycia stężony 5 L 250 szt. Mleczko typu SKRZAT 0,5 L lub równoważne 780 szt. Granulat do udrażniania rur typu Kret 0,5 L lub równoważny 100 szt. Proszek do czyszczenia typu AJAX 1 KG lub równoważny 380 szt. Pasta do podłogi typu SIDOLUX 1 L lub równoważna 500 szt. Pasta do szorowania typu SAMA 500 g 300 szt. Szampon do włosów 0,5 L 15 szt. Odkamieniacz w płynie ok. 1 L 150 szt. Rękawice gospodarcze gumowe M 72 pary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.