eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawiczusługi opiekuńcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10671

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rawicz: usługi opiekuńcze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Małgorzata Stasiak, Maria Wenzel, ul. Kopernika 4A, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5454037, fax 065 5453506, e-mail: opsrawicz@unet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ops.rawicz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi opiekuńcze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 93. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto i gmina Rawicz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie usług opiekuńczych dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz w załączonym projekcie umowy. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 2 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzony referencjami, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością i których łączna wartość w każdym roku była nie mniejsza niż 200.000,00 zł. 7.Wykaz pracowników, którzy będą świadczyli usługi opiekuńcze. 8.Oświadczenie iż po udzieleniu oferentowi zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy on na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych usług opiekuńczych. (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Rawicza.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Około 5.900 godzin miesięcznie świadczonych usług w tym około 1.000 godzin rocznie w niedzielę i święta. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu może brać udział wykonawca, który: 1.Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.·posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;·znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Przedstawi wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 2 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzony referencjami, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością i których łączna wartość w każdym roku była nie mniejsza niż 200.000,00 zł 4.Oświadczy iż po udzieleniu mu zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych usług opiekuńczych. (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Rawicza.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.4.Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz w załączonym projekcie umowy. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 2 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzony referencjami,że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością i których łączna wartość w każdym roku była nie mniejsza niż 200.000,00 zł.7.Wykaz pracowników, którzy będą świadczyli usługi opiekuńcze.8.Oświadczenie iż po udzieleniu oferentowi zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy on na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych usług opiekuńczych. (dotyczy oferentów mających siedzibę poza granicami administracyjnymi miasta Rawicza.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.rawicz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 09:15, siedziba zamawiającego Rawicz, ul. Kopernika 4A pok.nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.