Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Kartuzy: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich oraz szkoleniowego obozu żeglarskiego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 106695 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, faks 058 6812631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich oraz szkoleniowego obozu żeglarskiego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi wymienione niżej Zadanie. Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich dla dzieci uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania 30 dzieci w wieku 8-16 lat w okresie wakacyjnym 2011 r. przez 12 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 12-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (jedenaście noclegów, 10 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - ośrodek kolonijny powinien być oddalony od głównych dróg. - zakwaterowanie powinno mieć miejsce w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), w pokojach maksymalnie 4 osobowych, z dostępnym w budynku węzłem sanitarnym wyposażonym w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, zagwarantowanie dostępności do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych na terenie ośrodka; bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie, - zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (jeden wychowawca na max. 15 uczestników), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. - zapewnienie uczestnikom kolonii oraz opiekunom transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie kursu lub obozu szkoleniowego, żeglarskiego dla młodzieży w wieku 15 - 20 lat zakończonego egzaminem i uzyskaniem certyfikatu na patent żeglarza jachtowego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania17 osób w wieku 15-20 lat w lipcu 2011 r. przez 10 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 10-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (dziewięć noclegów, 8 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratowników WOPR. - zapewnienie szkolenia na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, przeprowadzenie egzaminu na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, wręczenie uczestnikom oryginałów dokumentów: patentu oraz wypełnionej książeczki żeglarskiej. Cena powinna obejmować wszelkie koszty egzaminów, patentów oraz książeczki żeglarskiej dla każdego z uczestników. - zapewnienie uczestnikom kursu oraz opiekunowi transportu oraz zapewnienie opiekunów na czas transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających tego samego rodzaju, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 6.2 Informacja o ośrodku, w którym Wykonawca zamierza wykonać zamówienie /opis ośrodka z podaniem: ilości miejsc noclegowych i rodzajem pokojów, odległością od Kartuz, opisem sali dostępnych zajęć i świadczeń. 6.3 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 6.4 Parafowany lub podpisany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu usług objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gops.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pok. 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pok. 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest związany z realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich dla dzieci uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania 30 dzieci w wieku 8-16 lat w okresie wakacyjnym 2011 r. przez 12 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 12-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (jedenaście noclegów, 10 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - ośrodek kolonijny powinien być oddalony od głównych dróg. - zakwaterowanie powinno mieć miejsce w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), w pokojach maksymalnie 4 osobowych, z dostępnym w budynku węzłem sanitarnym wyposażonym w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, zagwarantowanie dostępności do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych na terenie ośrodka; bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie, - zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (jeden wychowawca na max. 15 uczestników), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. - zapewnienie uczestnikom kolonii oraz opiekunom transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie kursu lub obozu szkoleniowego, żeglarskiego dla młodzieży w wieku 15 - 20 lat zakończonego egzaminem i uzyskaniem certyfikatu na patent żeglarza jachtowego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania17 osób w wieku 15-20 lat w lipcu 2011 r. przez 10 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 10-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (dziewięć noclegów, 8 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratowników WOPR. - zapewnienie szkolenia na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, przeprowadzenie egzaminu na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, wręczenie uczestnikom oryginałów dokumentów: patentu oraz wypełnionej książeczki żeglarskiej. Cena powinna obejmować wszelkie koszty egzaminów, patentów oraz książeczki żeglarskiej dla każdego z uczestników. - zapewnienie uczestnikom kursu oraz opiekunowi transportu oraz zapewnienie opiekunów na czas transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Prowadzenie specjalistycznej terapii metodą Tomatis'a w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla ZDP w Kartuzach - III, w zakresie dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco
- Wynajem koparko ładowarki z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025/2026
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych powiatu kartuskiego
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
- Usługi hotelarskie konferencji - zamówienie podzielone na części
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Usługi noclegowe, usługi gastronomiczno - restauracyjne oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji spotkania dla koordynatorów, naczelników i kierowników urzędów
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (dalej: catering) podczas wydarzeń organizowanych w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.