eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich oraz szkoleniowego obozu żeglarskiego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Kartuzy: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich oraz szkoleniowego obozu żeglarskiego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 106695 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, faks 058 6812631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich oraz szkoleniowego obozu żeglarskiego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi wymienione niżej Zadanie. Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich dla dzieci uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania 30 dzieci w wieku 8-16 lat w okresie wakacyjnym 2011 r. przez 12 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 12-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (jedenaście noclegów, 10 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - ośrodek kolonijny powinien być oddalony od głównych dróg. - zakwaterowanie powinno mieć miejsce w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), w pokojach maksymalnie 4 osobowych, z dostępnym w budynku węzłem sanitarnym wyposażonym w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, zagwarantowanie dostępności do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych na terenie ośrodka; bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie, - zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (jeden wychowawca na max. 15 uczestników), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. - zapewnienie uczestnikom kolonii oraz opiekunom transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie kursu lub obozu szkoleniowego, żeglarskiego dla młodzieży w wieku 15 - 20 lat zakończonego egzaminem i uzyskaniem certyfikatu na patent żeglarza jachtowego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania17 osób w wieku 15-20 lat w lipcu 2011 r. przez 10 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 10-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (dziewięć noclegów, 8 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratowników WOPR. - zapewnienie szkolenia na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, przeprowadzenie egzaminu na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, wręczenie uczestnikom oryginałów dokumentów: patentu oraz wypełnionej książeczki żeglarskiej. Cena powinna obejmować wszelkie koszty egzaminów, patentów oraz książeczki żeglarskiej dla każdego z uczestników. - zapewnienie uczestnikom kursu oraz opiekunowi transportu oraz zapewnienie opiekunów na czas transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających tego samego rodzaju, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 6.2 Informacja o ośrodku, w którym Wykonawca zamierza wykonać zamówienie /opis ośrodka z podaniem: ilości miejsc noclegowych i rodzajem pokojów, odległością od Kartuz, opisem sali dostępnych zajęć i świadczeń. 6.3 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 6.4 Parafowany lub podpisany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu usług objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gops.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, pok. 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest związany z realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie organizacji kolonii letnich dla dzieci uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania 30 dzieci w wieku 8-16 lat w okresie wakacyjnym 2011 r. przez 12 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 12-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (jedenaście noclegów, 10 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - ośrodek kolonijny powinien być oddalony od głównych dróg. - zakwaterowanie powinno mieć miejsce w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), w pokojach maksymalnie 4 osobowych, z dostępnym w budynku węzłem sanitarnym wyposażonym w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, zagwarantowanie dostępności do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych na terenie ośrodka; bezpłatna baza świetlicowa (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowana do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażona w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie, - zapewnienie całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (jeden wychowawca na max. 15 uczestników), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. - zapewnienie uczestnikom kolonii oraz opiekunom transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług turystycznych w zakresie kursu lub obozu szkoleniowego, żeglarskiego dla młodzieży w wieku 15 - 20 lat zakończonego egzaminem i uzyskaniem certyfikatu na patent żeglarza jachtowego dla uczestników biorących udział w realizowanym przez Zamawiającego projekcie /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - zagwarantowanie zakwaterowania17 osób w wieku 15-20 lat w lipcu 2011 r. przez 10 dni. Szczegółowy termin uzgodniony zostanie z Zamawiającym. - Przez 10-dniowy turnus rozumie się: obiad i kolacja - dzień pierwszy, pobyt (dziewięć noclegów, 8 dni z całodziennym wyżywieniem ), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. - zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek), - zapewnienie opieki lekarskiej i pielęgniarskiej wraz ze środkami medycznymi; opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratowników WOPR. - zapewnienie szkolenia na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, przeprowadzenie egzaminu na stopień żeglarza jachtowego przez uprawnione do tego osoby, wręczenie uczestnikom oryginałów dokumentów: patentu oraz wypełnionej książeczki żeglarskiej. Cena powinna obejmować wszelkie koszty egzaminów, patentów oraz książeczki żeglarskiej dla każdego z uczestników. - zapewnienie uczestnikom kursu oraz opiekunowi transportu oraz zapewnienie opiekunów na czas transportu z Kartuz do ośrodka kolonijnego i z powrotem. Autokar powinien być wyposażony w klimatyzację, z aktualnym przeglądem technicznym. Zamawiający zleci dokonanie kontroli autokarów przed wyjazdem na kolonie i przed powrotem przez uprawnione służby, zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika kolonii na kwotę co najmniej 5.000,00 zł na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedłoży Zlecającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków. - Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.