eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Załadunek, wywóz i zagospodarowanie kompostu niesegregowanego, zhigienizowanego z oczyszczalni ścieków w Swarzewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-03

Władysławowo: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie kompostu niesegregowanego, zhigienizowanego z oczyszczalni ścieków w Swarzewie.
Numer ogłoszenia: 106665 - 2010; data zamieszczenia: 03.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo" , ul. Władysławowska 84, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6741508, faks 058 6741569.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.swarzewo.intermedia.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie kompostu niesegregowanego, zhigienizowanego z oczyszczalni ścieków w Swarzewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 1. Załadunek, transport do miejsca przeznaczenia i zagospodarowanie kompostu, zgromadzonego na placu kompostowym, w ilości około 1.200 m3, z oczyszczalni ścieków w Swarzewie. Ilość 1.200 m3 jest ilością szacunkową. 2. Wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Władysławowskiej 84 w Swarzewie odbędzie się jednorazowo, w terminie od 14.06.2010 r. do 21.06.2010 r. 3. Wywóz będzie odbywał się dni robocze (od poniedziałku do piątku), oraz w sobotę. 4. Wykonawca zapewni ładowarkę do załadunku kompostu. 5. Wykonawca przedstawi na piśmie sposób zastosowania i wykorzystania kompostu. 6. Za składowanie, zagospodarowanie, transport kompostu odebranego z Oczyszczalni ścieków w Swarzewie odpowiada Wykonawca. 7. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu kompostu, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się kompostu oraz ewentualne jego pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu kompostu i pozwalającą na jego odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. 8. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne oraz prawo o ruchu drogowym, a także wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu kompostu o parametrach jak w opisie przedmiotu zamówienia oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport kompostu odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy dostosowanym do tego rodzaju ładunków. 9. Kompost powinien być zagospodarowany rolniczo, składowany na wysypisku, lub wykorzystany na rekultywację terenów zdegradowanych zgodnie z posiadaną przez właściciela terenu, dokumentacją techniczną. 10. Rozliczenie usługi odbywać się będzie jedną fakturą - po wykonaniu usługi, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury stanowić będzie obustronnie podpisany protokół odbioru wykonania usługi. 11. Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT. 12. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: 13. Opis sposobu zagospodarowania kompostu wraz z podaniem miejsca wykorzystania kompostu, 14. Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy. 15. Ilość kompostu do rozliczenia będzie ustalona poprzez obmiar pryzm kompostowych uformowanych na placu kompostowym. W/w obmiar zostanie potwierdzony obustronnie podpisanym protokołem. 16. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji zadania, co będzie podstawą do podjęcia czynności odbiorowych. 17. Podstawą uznania usługi, w zakresie danego zlecenia, za należycie wykonaną będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń Protokół Odbioru wykonanego zakresu usługi. 18. Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy. 19. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów 60.12.21.30 - 60.12.21.30 77.10.00.00 - Usługi rolnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące, 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • koncesja/licencja/zezwolenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymagane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie wymagane

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swarzewo.intermedia.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodno-Ściekowa SWARZEWO ul. Władysławowska 84 84-120 Władysławowo sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodno-Ściekowa SWARZEWO ul. Władysławowska 84 84-120 Władysławowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.