eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDuk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny-współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Zamość: Duk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny-współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 106654 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Duk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny-współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest druk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 według poniżej specyfikacji usług. Druk i skład materiałów promocyjnych dotyczy wydarzeń artystycznych realizowanych w ramach projektu: Festiwal Kultury Włoskiej ARTE, CULTURA, MUSICA E 1. Koncert muzyki poważnej i rozrywkowej prezentujący dorobek polskiej i włoskiej piosenki z udziałem amatorskich grup tanecznych, chórów i utalentowanych młodych artystów a) bezpłatne bilety festiwalowe: -ilość sztuk 3000, -dane techniczne: CMYK, format 6 x 9, papier kreda 200 g błyszczący dwustronnie foliowany. b) afisze i plakaty: -ilość sztuk 400, -dane techniczne: format A1 jednostronny, papier kreda błyszczący 150 g, CMYK. c) programy festiwalowe: -ilość sztuk 500, -dane techniczne: CMYK, format B3, składany 4 strony, papier kreda błyszczący 200g, dwustronnie foliowany. d) zaproszenia festiwalowe: -ilość sztuk 200, -dane techniczne: CMYK, format B3, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g. Termin wykonania: do 17 maja 2010 r. 2. Konferencja poświęcona historii sztuki włoskiej i jej związkom ze sztuką polską oraz towarzyszące jej wystawy a) katalog wystawy: -ilość sztuk 500, -dane techniczne: Format B5, ok. 200 stron, 200 ilustracji pełny kolor, papier kreda matowa 140 gr., oprawa szyta, składkowa, okładka 4x4, oprawa twarda, foliowana. Koszt druku zawiera skład, opracowanie graficzne i redakcyjne. Termin wykonania: do 31 sierpnia 2010 r. b) materiały konferencyjne: -ilość sztuk 500, -dane techniczne: Format B5, ok. 200 stron, 50 ilustracji pełny kolor, papier offsetowy 120 gr., oprawa szyta, składkowa, okładka 4x0, oprawa twarda, foliowana. Koszt druku zawiera skład, opracowanie graficzne i redakcyjne. Termin wykonania: do 31 sierpnia 2010 r. c) afisze: -ilość sztuk 200, -dane techniczne: format A2, 2x0. d) plakaty: -ilość sztuk: 200, -dane techniczne: format A2, 4x0. e) zaproszenia wraz z programem konferencji: -ilość sztuk 500, -dane techniczne: format A4, druk dwustronny, pełny kolor, papier karton, folia matowa jednostronnie biga. Termin wykonania pkt C - E: do 31 maja 2010 r. 3. Seminarium popularnonaukowe poświęcone literaturze włoskiej a) wydawnictwo Literatura włoska na tle literatury europejskiej i światowej: -ilość sztuk: 300, -dane techniczne: format 231 x 162 mm, 60 stron, papier kreda 100 g na m2, druk czarny, -okładka miękka matowa, papier 300 g na m2, pełny kolor, oprawa klejona. Termin wykonania do 31 maja 2010 r. b) folder: -ilość: 300, -dane techniczne: format A4 złożony na 3 części, po złożeniu format 99 x 210 mm, druk dwustronnie kolorowy, papier kredowy 200g na m2. c) plakat: -ilość 30, -dane techniczne: format B2, papier kredowy 150g na m2, kolor na całości. d) zaproszenie: -ilość: 400, -dane techniczne: zaproszenie składane na 2 części, po złożeniu format A5, druk dwustronnie kolorowy, papier karton o gramaturze 230g na m2. Termin wykonania: do 24 maja 2010 r. Zamojskie Lato Teatralne 1. Maska Teatralna - konkurs plastyczny dla dzieci i młodzieży oraz wystawa pokonkursowa a) folder: -ilość sztuk 100, -dane techniczne: składanka kolorowa, 8 stron, format A5, papier kreda gramatura 250 b) plakaty: -ilość sztuk 50, -dane techniczne: format A2, papier kreda gramatura 130 - 150. c) baner reklamowy: - ilość sztuk 1, - dane techniczne: 545 x 100 cm, rama drewniana z płótnem. Termin wykonania: do 10 czerwca 2010 r. 2. Warsztaty teatralne i dramaturgiczne, konkurs na sztukę teatralną -Szukamy polskiego Szekspira -, przegląd teatrów amatorskich, Zamojskie Spotkania Wokalne, przegląd teatrów studenckich, wystawa fotografii teatralnej a) plakaty i afisze: -ilość sztuk 800, -dane techniczne: pełny kolor, format B2, papier 150 g. b) ulotki: -ilość sztuk 3000, -dane techniczne: pełny kolor, dwustronne, format A5, papier 120 g. c) zaproszenia: -ilość sztuk 100, -dane techniczne: pełny kolor, format A4, papier 250 g. d) foldery programowe: -ilość sztuk: 500, -dane techniczne: pełny kolor, 24 strony, format A4, papier 250 g. plus okładka o formacie A4, lakier wybiórczy, papier 300 g. e) baner: -ilość sztuk 3 -dane techniczne: 120 x 1000 cm, z oczkowaniem. f) baner: -ilość sztuk 2, -dane techniczne: 120 x 700 cm, z oczkowaniem Termin wykonania: do 31 maja 2010 r. Zamojski Festiwal Kultury im. Marka Grechuty 1. Świat poezji śpiewanej Marka Grechuty - konkurs dla dzieci i młodzieży oraz wystawa pokonkursowa a) folder: -ilość sztuk 100, -dane techniczne: składanka kolorowa, 8 stron, format A5, papier kreda gramatura 250 b) plakaty: - ilość sztuk 50, - dane techniczne: format A2, papier kreda gramatura 130 - 150. c) baner reklamowy: -ilość sztuk 1, -dane techniczne: 545 x 100 cm, rama drewniana z płótnem. Termin wykonania: do 13 sierpnia 2010 r. 2. Ogólnopolski konkurs wokalistów im. Marka Grechuty skierowany do utalentowanych młodych adeptów piosenki aktorskiej i poetyckiej, w tym studentów szkół aktorskich. Ich umiejętności oceniane będą przez znawców muzyki, krytyków oraz dyrektora Orkiestry Symfonicznej im. Karola Namysłowskiego a) afisze: -ilość sztuk 200, - dane techniczne: format A1 jednostronny, papier kreda błyszczący 150 g, CMYK. b) programy konkursowe: -ilość sztuk 300, -dane techniczne: CMYK, format A5, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g jednostronnie foliowany. Termin wykonania: do 17 maja 2010 r. 3. Koncert w hołdzie Markowi Grechucie z udziałem laureatów Konkursu Wokalistów oraz chórów młodzieżowych i studenckich. Rejestracja koncertu - zadanie w ramach Zamojskiego Festiwalu Kultury im. Marka Grechuty a) afisze i plakaty festiwalowe: -ilość sztuk 400, -dane techniczne: CMYK, format A1 jednostronny, papier kreda błyszczący 150 g. b) programy festiwalowe: -ilość sztuk 500, -dane techniczne: CMYK, format A5, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g dwustronnie foliowany. c) zaproszenia festiwalowe: -ilość sztuk 200, -dane techniczne: CMYK, format A5, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g. d) bezpłatne bilety festiwalowe: -ilość sztuk: 3000, -dane techniczne: CMYK, format 6 x 9, papier kreda błyszczący 200 g. dwustronnie foliowany. Termin wykonania: do 30 lipca 2010 r. Materiały promujące projekt a) tablica informacyjna: -ilość sztuk 2, -dane techniczne: wymiary minimum 70 x 90 cm, -tablice zawierać będą 3 kolorowe logotypy na białym tle: Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), Województwa Lubelskiego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, hasło, nazwę projektu, opis przedsięwzięcia w treści i według wzoru przekazanych przez Zamawiającego. b) naklejka plakietka informacyjna: -ilość 400, -dane techniczne: wymiary minimum 2 x 9,5 cm zawierające 3 kolorowe logotypy na białym tle: Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), Województwa Lubelskiego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Termin wykonania: do 28 maja 2010 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (wg wzoru zał. nr 1) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może dotyczyć m.in. ilości drukowanych materiałów promocyjnych, zmiany parametrów technicznych druku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miasta Zamość,22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz) pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 kwietnia 2010r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). 2.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami są: Marta Trych, Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.