eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Świadczenie usług prawniczych



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Sopot: Świadczenie usług prawniczych
Numer ogłoszenia: 106637 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest wykonywanie usług prawniczych - bieżącej obsługi prawnej (kod CPV: 74110000-3), tj. świadczenie bieżącej pomocy prawnej na rzecz Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie w okresie 12 miesięcy, w tym w wymiarze 14 godzin (czternaście) jednego prawnika/radcy prawnego/adwokata tygodniowo (dwa razy w tygodniu po ..... godzin, jeden raz w tygodniu - .... godzin) w godzinach pracy Zamawiającego (dni robocze od godz 7.30 do 15.00) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym . W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1 udzielanie konsultacji Dyrektorowi oraz osobom przez niego wskazanym w zakresie świadczonej pomocy prawne, 2 wydawanie opinii prawnych, 3 reprezentowanie Zamawiającego przed organami państwa oraz organami administracji publicznej wsprawach z zakresu świadczonej pomocy prawnej lub mających związek ze świadczoną pomocą prawną, 4 przygotowywanie, opiniowanie i parafowanie umów, 5 na polecenie opracowywanie, aktualizowanie i parafowanie regulaminów obowiązujących u Zamawiającego (np. Regulaminu Pracy, Regulaminu wynagrodzenia, itp.), 6 opracowywanie, aktualizowanie i parafowanie zarządzeń, uchwał, postanowień, decyzji oraz poleceń, 7 prowadzenie spraw związanych z rejestracją Zamawiającego, 8 przekazywanie Dyrekcji Zamawiającego oraz Kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych informacji (w formie pisemnej) w zakresie nowych lub aktualizowanych aktów prawnych związanych z działalnością Zamawiającego, 9 doradztwo z zakresu zamówień publicznych, obejmujące: 9.1. opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych 9.2. przygotowywanie, opiniowanie i parafowanie umów związanych ze stosowaniem przez Zamawiającego w/w ustawy, 9.3. na polecenie opracowywanie, aktualizowanie i parafowanie regulaminów obowiązujących u Zamawiającego związanych ze stosowaniem przez Zamawiającego w/w ustawy, 9.4. opracowywanie, aktualizowanie i parafowanie zarządzeń, uchwał, postanowień, decyzji oraz poleceń związanych ze stosowaniem przez Zamawiającego w/w ustawy, 9.5. przekazywanie Dyrekcji Zamawiającego informacji (w formie pisemnej) w zakresie nowych lub aktualizacji dotychczas obowiązujących - aktów prawnych związanych ze stosowaniem przez Zamawiającego w/w ustawy, 10 doradztwo z zakresu konkursów na świadczenia zdrowotne, obejmujące: 10.1. opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentacji niezbędnej do przyprowadzenia konkursów na świadczenia zdrowotne (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - aktualnie; Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 13 lipca 1998 roku w sprawie umowy o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne), 11. opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań na najem i dzierżawę pomieszczeń Szpitala. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania kontaktu telefonicznego z Zamawiającym do godz. 18.00 we wszystkie dni robocze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych Katarzyna Białkowska - Andrzejewska i Marcin Andrzejewski Spółka Cywilna, ul. Pólnicy 36/1, 80-177 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5500 miesięcznie
  • Oferta z najniższą ceną: 5500 miesięcznie / oferta z najwyższą ceną: 5500 miesięcznie
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.