eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 3 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki nr 65

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 3 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki nr 65
Numer ogłoszenia: 106625 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 3 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki nr 65.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Domu studenckiego nr 3 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki nr 65. Zakres prac obejmuje : - naprawę tynków wewnętrznych ścian pokoi - likwidacje zacieków ścian oraz sufitów - odgrzybienie powierzchni nadproży okiennych oraz ścian i sufitów pokoi z przygotowaniem podłoża - dwukrotne malowanie ścian 40 pokoi studenckich farba emulsyjna w jasnym kolorze - malowanie sufitów 40 pokoi farba w kolorze białym - malowanie rur i grzejników farba w kolorze ścian - odbicie uszkodzonego tynku remontowanego murku i śmietnika - wykonanie nowego tynku murku i na śmietniku - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną zewnętrzną odnowionego murku i śmietnika - oczyszczenie i pomalowanie farbą chlorokauczukową konstrukcji stalowej śmietnika oraz blach daszku Do wykonania malowania pokoi użyć należy farb emulsyjnych typu np. dekoral, sigma lub równoważnych. Odgrzybienie powierzchni wykonać środkiem grzybobójczym. Murek i śmietnik po wykonaniu naprawy uszkodzeń tynku pomalować należy dwukrotnie farbą emulsyjną przeznaczoną do powierzchni zewnętrznych , zaś konstrukcję stalową i daszek śmietnika po oczyszczeniu pomalować farbą chlorokauczukową. Roboty należy wykonać w wysokim standardzie, etapowo zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramem robót. Zakres robót przedstawia zał. nr 7 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca ). Wykonawca oświadczy, że udzieli gwarancji na minimum 24 miesiące na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca, który wygra przetarg ma obowiązek dostarczyć kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi , parametrami cenotwórczymi i zestawieniem materiałów oraz kopie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia do dnia podpisania umowy. Kosztorysy te będą wykorzystane do obliczenia wynagrodzenia w przypadku wykonania części zamówienia oraz ustalenia wartości zamówień dodatkowych i uzupełniających. W przypadku robót dodatkowych i uzupełniających cena robót zostanie obliczona na podstawie parametrów cenotwórczych z kosztorysu ofertowego, a ceny materiałów na podstawie średnich cen wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wbudowania. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu. Zamawiający informuje ,że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przedstawią ofertę zgodna z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia ( zał. nr 1 ) 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 ) 3.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 ) 4.Udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od dnia odbioru końcowego robót 5.Wykażą się wykonaniem ( rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień ( zał. nr 3 ) 6.Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach należącego do Izby Inżynierów Budownictwa ( zał. nr 4 ) 7.Wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych( załącznik nr 2 ) 4. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 ) 5. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4) 5. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejsza niż przedmiot zamówienia ( załącznik nr 5 ) 6. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom (załącznik nr 6) - w wypadku ich braku należy załączyć niniejsze pismo z informacją, iż nie dotyczy lub wprost złożyć oświadczenie, iż Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pdzp.univ.gda.pl/.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mgr Elzbieta Śpiewak - Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, pok. 122 w siedzibie Zamawiającego w godz. 7:00 - 15:00, tel. (058) 523-23-44, fax (058) 523-24-84.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 122 I piętro (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informację, a także pytania i odpowiedzi na pytania Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać fax-em niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej lub w formie pisemnej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty, odwołania, informacje, pytania, uznaje się za dostarczone w terminie, jeśli dotarły do Zamawiającego w jego godzinach pracy tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy (po godzinie 15.00 uznany zostanie termin następnego dnia roboczego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.