eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźDostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Czeladź: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 106606 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, fax 032 7633694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2007) samochodu osobowego dla potrzeb Komisariatu Policji w Czeladzi. Odbiór w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Samochód osobowy dla: 5 soób Silnik: Rodzaj - benzynowy Układ -czterocylindrowy poprzeczny z przodu pojemność skokowa - od 1300-1800 cm3 paliwo - benzyna moc - min. 100 KM przekładnia skrzynia biegów -manualna napęd - przedni liczba biegów - 5 biegów + wsteczny gabaryty szerokość - od 1700 do 1800 mm długość - od 4000 do 4200 mm wysokość - od 1400 do 1450 mm zbiornik paliwa pojemność - min 50 l Osiągi prędkość maksymalna - min 180 km/h przyspieszenie od 0 do 100 km/h - max 13 s Zużycie paliwa cykl miejski - max 9 l/100 km cykl pozamiejski - max 6 I/100 km średnia ważona - max 7 l/100 km Nadwozie wykonane z blachy ocynkowej Wyposażenie wymagane: ogrzewanie z funkcją zamkniętego obiegu - TAK tylna kanapa trzymiejscowa, składana - TAK immobiliser - TAK oświetlenie przedziału bagażowego - TAK tablica przyrządów z prędkościomierzem, zegarem, cyfrowym licznikeim przebiegu dziennego i całkowitego- TAK elektrycznie sterowane przednie szyby i centralny zamek sterowany zdalnie - TAK wspomaganie kierwonicy elektro - hydrauliczne - TAK trzecie światło stopu - TAK zagłówki przednie i tylne tapicerowane z regulacją wysokości - TAK poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera - TAK reflektory przeciwmgielne - TAK ABS - TAK dywaniki gumowe - TAK belki antywgnieceniowe w drzwiach - TAK trzypunktowe pasy bezpieczeństwa - TAK koła o średnicy - min. 15 cali opony o szerokości - min 195 mm koło zapasowe pełnowymiarowe - TAK Kolorystyka - srebrny metalik Wymagania dodatkowe komplet felg stalowych - TAK klimatyzacja - TAK elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne - TAK regulacja wysokości fotela kierowcy - TAK okres między przeglądami - min 30 tys. km lub 1 rok warunki gwarancji- min 2 lata bez limitu km gwarancja na perforację blach nadwoziowych - min 12 lata

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Uwagi: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (pok. 204).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź - ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź - pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.