eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa kart i odczynników do mikrometody kolumnowej i niezbędnych akcesoriów do badań z zakresu serologii grup krwi wraz z dzierżawą osprzętu w okresie 12 miesięcy nr sprawy 03/P/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10659

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa kart i odczynników do mikrometody kolumnowej i niezbędnych akcesoriów do badań z zakresu serologii grup krwi wraz z dzierżawą osprzętu w okresie 12 miesięcy nr sprawy 03/P/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, do kontaktów: Marta Płonka, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713, e-mail: rckik-wroclaw@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rckik.wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kart i odczynników do mikrometody kolumnowej i niezbędnych akcesoriów do badań z zakresu serologii grup krwi wraz z dzierżawą osprzętu w okresie 12 miesięcy nr sprawy 03/P/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : RCKiK we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa kart i odczynników i niezbędnych akcesoriów do mikrometody kolumnowej do badań z zakresu serologii grup krwi L.p. Nazwa wyrobu - Liczba pojedyńczych testów 1. Karta do oznaczenia grupy krwi układu ABO i antygenu D dla pacjentów / A-B-DVI- /- przeciwc.monoklonalne - 100 2. Karta do oznaczenia grup krwi układu ABO i antygenu D dla noworodków /A-B-DVI- - 290 3. Karta do BTA z surow.poliwalent - 290 4. Karta do oznaczenia fenotypu Rh i Kell /C-c-E-e-K-ctl/ -przeciwciała monoklonalne - 1 350 5. Karta do oznaczenia antygenu M - 70 6. Karta do oznaczenia antygenu N - 70 7. Karta do oznaczenia antygenu P1- 70 8. Karta do oznaczenia antygenu Le a - 70 9. Karta do oznaczenia antygenu Le b - 70 10. Karta do oznaczenia antygenu Jk a - 70 11. Karta do oznaczenia antygenu Jk b- 70 12. Karta do oznaczenia antygenu S - 70 13. Karta do oznaczenia antygenu s - 70 14. Karta do oznaczenia antygenu Fy a- 70 15. Karta do oznaczenia antygenu Fy b- 70 16. Karta do oznaczenia antygenu k - 70 17. Karta do BTA /IgG-IgA-IgM-C3c-C3d/- 3 200 18. Karta do BTA /IgG-C3c-ctl/ - 1 000 19. Karta LISS/Coombs - 97 000 20. Karta Coombs-anty-IgG - 8 400 21. Karta NaCl/Enzyme - 4 320 22. Karta do oznaczenia miana przeciwciał klasy IgG - 25 23. Karta do oznaczenia podklas IgG /IgG1-IgG3 - 25 24. Karta i odczynniki do \ Nocnej napadowej hemoglobinurii\- 12 25. Odczynnik LISS - 500ml. 26. Odczynnik bromeliny - 200ml. 27. Panel -krwinki wzorcowe do oznaczania przeciwciał dla biorców - 12 zestawów 28. Końcówki jednorazowe dedykowane do oferowanych pipet -50 000 Dzierżawa niezbędnego sprzętu w okresie 12 miesięcy: wirówki - 2 szt inkubatory - 2 szt pipetory - 4 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę dla oferowanego przedmiotu zamówienia (CE) Dotyczy: wirówek, inkubatorów, pipetorów, odczynników, kart, krwinek wzorcowych; Na potwierdzenie spełnienia wymagań stawianych przedmiotowi zamówienia wraz z ofertą Wykonawca przedstawi dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896), a w szczególności dokumenty stwierdzające, że przedmiot zamówienia został zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. Dotyczy: wirówek, inkubatorów, pipetorów, odczynników, kart, krwinek wzorcowych; Pozytywna opinia Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie dotycząca metody Ulotki i foldery do oferowanego przedmiotu zamówienia (wersja oryginalna wraz z tłumaczeniem na język polski). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 461 460 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się należytą realizacją co najmniej jednej dostawy tożsamej co do rodzaju i wartości z niniejszym przedmiotem zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt. 1, w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i złoży stosowne oświadczenie w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego odpowiednio w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę dla oferowanego przedmiotu zamówienia (CE) Dotyczy: wirówek, inkubatorów, pipetorów, odczynników, kart, krwinek wzorcowych; 9. Na potwierdzenie spełnienia wymagań stawianych przedmiotowi zamówienia wraz z ofertą Wykonawca przedstawi dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896), a w szczególności dokumenty stwierdzające, że przedmiot zamówienia został zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. Dotyczy: wirówek, inkubatorów, pipetorów, odczynników, kart, krwinek wzorcowych; 10. Pozytywna opinia Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie dotycząca metody 11. Ulotki i foldery do oferowanego przedmiotu zamówienia (wersja oryginalna wraz z tłumaczeniem na język polski). W.w. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3). 12. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2). 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 w.w. rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 w.w. rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 14. Dokumenty, o których mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w.w. rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. b w.w. rozporządzenia , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2, ust. 1 w.w. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 14 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 11:00, w siedzibie RCKiK - Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, pokój S 405.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.