To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP w Żaganiu oraz jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 106568 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32103 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP w Żaganiu oraz jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 2) Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. (Dz.U. z 1998r. nr 148, poz. 973) W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 3) Płyta dwustronnie melaminowana w klasie higieny E1. 4) Blaty biurek, stołów, szafek, kontenerów wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25mm. 5) Stelaże, korpusy i półki (z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18mm. 6) Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne występujące w meblach oklejone ABS o grubości 2mm. 7) Stoły na stelażach metalowych. 8) Osłony frontowe biurek o wysokości minimum 40cm. 9) Półki na klawiaturę zamontowane we wszystkich biurkach, o długości 65cm, powyżej wysokości kontenerów. 10) Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych. 11) Wszystkie drzwi i szuflady zamykane na zamki patentowe. 12) Szuflady we wszystkich kontenerach zamykane zamkiem centralnym. 13) Drzwi w szafach ubraniowych, aktowych zamykane na zamki baskwilowe. 14) Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykajacych. 15) Głębokość osłon frontowych odpowiednia do głębokości kontenerów. 16) Plecy szafek HDF minimum 3mm. 17) Wszystkie biurka, stoły, szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze pcv z możliwością regulacji poziomu +/_ 1cm. 18) Kontenery wyposażone w kółka o średnicy 35mm. 19) Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe o długości 13cm w kolorze satyna. 20) Blaty biurek połączone z dostawkami za pomocą płytek łącznikowych. 21) Do biurek załączone wózki na jednostki centralne. 22) Panele montowane do biurek za pomocą uchwytów. 23) Konfirmaty wyposażone w plastikowe zaślepki. 24) W razie potrzeby wykonać w blatach przelotki na kable. 25) W aneksach kuchennych wycięte otwory w blatach pod zlewozmywaki. 26) Wykonawca udzieli Zamawiającemu całkowitej gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty ich ustawienia, przy czym udzielona gwarancja jakości, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. 27) Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy. 28) Oferowane siedziska muszą spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie 40.000 cykli Martindale, EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling min.4, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. 29) Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 30) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zostanie uzgodniony przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. 31) Szczegóły dotyczące płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl. 32) Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; do maksymalnego wykorzystania środków finansowych lub ilości. 33) Okres realizacji zamówienia: dostawa zgodnie z Ofertą nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym. 34) Miejsce dostaw: Wykonawca (za pośrednictwem i w porozumieniu z Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) dostarczy przedmiot umowy, na własny koszt i ryzyko do : - Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.; - Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu, ul. Nowogródzka/Górna, 68-100 Żagań. (zgodnie ze wskazanym przez Zamawiającego, w kol. 4 Formularza Ofertowego, miejscem dostawy - zał. nr 3 do SIWZ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 237723.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ CEZAS SP. Z O.O., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 237723.00
- Oferta z najniższą ceną: 237723.00 oferta z najwyższą ceną: 334644.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego w ramach przyznanej dotacji Programu Ochrony Ludności i Spraw Obronnych na lata 2025-2026.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego SLOp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do lokalizacji Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Lipińska 2, al. Zjednoczenia 34 oraz pl. Grzybowski 6 w Warszawie
- Zakup zabudowy meblowej i regałów magazynowych w ramach zadania pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w Wojewódzkim Szp Zesp w Płocku".
- Dostawa mebli biurowych - 2 postępowanie
- SZP/243-297/2025 Dostawa mebli i krzeseł przeznaczonych do laboratorium STEAM w filii: Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej Nadleśnictwa Dobrocin wraz z montażem
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





