eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP w Żaganiu oraz jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP w Żaganiu oraz jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 106568 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32103 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP w Żaganiu oraz jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 2) Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. (Dz.U. z 1998r. nr 148, poz. 973) W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 3) Płyta dwustronnie melaminowana w klasie higieny E1. 4) Blaty biurek, stołów, szafek, kontenerów wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25mm. 5) Stelaże, korpusy i półki (z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18mm. 6) Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne występujące w meblach oklejone ABS o grubości 2mm. 7) Stoły na stelażach metalowych. 8) Osłony frontowe biurek o wysokości minimum 40cm. 9) Półki na klawiaturę zamontowane we wszystkich biurkach, o długości 65cm, powyżej wysokości kontenerów. 10) Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych. 11) Wszystkie drzwi i szuflady zamykane na zamki patentowe. 12) Szuflady we wszystkich kontenerach zamykane zamkiem centralnym. 13) Drzwi w szafach ubraniowych, aktowych zamykane na zamki baskwilowe. 14) Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykajacych. 15) Głębokość osłon frontowych odpowiednia do głębokości kontenerów. 16) Plecy szafek HDF minimum 3mm. 17) Wszystkie biurka, stoły, szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze pcv z możliwością regulacji poziomu +/_ 1cm. 18) Kontenery wyposażone w kółka o średnicy 35mm. 19) Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe o długości 13cm w kolorze satyna. 20) Blaty biurek połączone z dostawkami za pomocą płytek łącznikowych. 21) Do biurek załączone wózki na jednostki centralne. 22) Panele montowane do biurek za pomocą uchwytów. 23) Konfirmaty wyposażone w plastikowe zaślepki. 24) W razie potrzeby wykonać w blatach przelotki na kable. 25) W aneksach kuchennych wycięte otwory w blatach pod zlewozmywaki. 26) Wykonawca udzieli Zamawiającemu całkowitej gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty ich ustawienia, przy czym udzielona gwarancja jakości, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. 27) Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy. 28) Oferowane siedziska muszą spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie 40.000 cykli Martindale, EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling min.4, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. 29) Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 30) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zostanie uzgodniony przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. 31) Szczegóły dotyczące płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl. 32) Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; do maksymalnego wykorzystania środków finansowych lub ilości. 33) Okres realizacji zamówienia: dostawa zgodnie z Ofertą nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym. 34) Miejsce dostaw: Wykonawca (za pośrednictwem i w porozumieniu z Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) dostarczy przedmiot umowy, na własny koszt i ryzyko do : - Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.; - Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu, ul. Nowogródzka/Górna, 68-100 Żagań. (zgodnie ze wskazanym przez Zamawiającego, w kol. 4 Formularza Ofertowego, miejscem dostawy - zał. nr 3 do SIWZ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 237723.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ CEZAS SP. Z O.O., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 237723.00
  • Oferta z najniższą ceną: 237723.00 oferta z najwyższą ceną: 334644.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.